Gå til innhold

Åssen type joggesko har dere kjøpt til barna i år? Har dere begynt å bruke de enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her står det mellom ecco og ponny blinke sko. Liker best ecco egentlig, men så tøft det er med blinke sko da. Virket gode også. Gutten min er 1 1/2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 12mndr og har fått noen byggmester bob sko.. :) Var ikke akkurat mye og velge i til gutt på den aldern, så blei nå de da. Han bruker de nå ja, er jo sol og nesten sommer her! :)

Skrevet

Ponny blinkesko, i sølv, rødt og svart.. De er hårreisende harry, men gutten valgte de selv :) Han bruker dem nå når det ikke regner.

Skrevet

Her kjøpte vi viking gore-tex joggesko. Han har begynt å bruke de, men ikke hver dag. Er fortsatt noen kalde dager.

Skrevet

snuppa er 2 1/2 år og jeg skal kjøpe converse som er rosa til henne i år;o), og så blir det vel puma joggesko også som blir til hverdagsbruk

Skrevet

Ja de er litt harry de ponny blinke skoa, he he.. Tror det er de mini her også liker bes, faren også. Men må vel nesten ha to par da, eller bare bruke de?

Sviger mor kom med de og et par ecco sko i går, jeg kunne velge hvem jeg ville ha.. Hmm, vanskelig!

Skrevet

Har kjøp rosa Kangeroos med glitter,hvite og rosa adidas sko og puma sko. Hvite. Brukt det ene paret noen få hanger... Bruker Kamik støvlene enda. Hun er snart 2.

Skrevet

fikk kjøpt ponny blinke sko på 70% betalte 90 kr, fjor årets modell.. syns det var et kjempekupp!! :) han elsker de skoa :) ha begynt å bruke de, det er så tørt og fint ute nå at han får en litt tynnere dress og joggesko, har droppet støvler og vintersko nå!

Skrevet

Junior har to par joggesko, ponnyskoene og et pat eccosko i reserve. Også sandaler og badesko, men da får det holde. Mulig vi må bytte sko iløpet av sommeren også, føttene hans vokser jo som ugress :)

Disse blinkeskoene er jo utrolig populære hos barna da, jeg er igrunnen bare glad de ikke lager lyd også :)

Skrevet

Kjøpte først noen tøffe timberland joggesko med glidelås til gutten min som snart er 2. Han Prøvde de hjemme i stuen og han gikk rett ut av de. satt ikke godt på foten hans. Han er så tynn i ankelen. Så vi måtte bytte de inn.

Da kjøpte vi noen ecco sko med snøring slik at de får satt godt på den lille foten:) er kjempefornøyd med ecco sko'ene så langt. men vi har ikke brukt de så mye enda.

Skrevet

Kjøpte ecco her.. De er veldig gode..

Vi har begynt å bruke de nå som som snøen er godt, men kjøpte de litt store slik at han har tykke sokker...

Skal kjøpe ecco sandaler når sommeren kommer...

Skrevet

Ser det er mange som liker ecco. =) Tror det blir blinke skoa først jeg da. Og kankje jeg kjøper ecco skoa selv senere. Blir jo snart sandaler også, og da blir det ihvertfall ecco. Tror jeg skifter snart jeg og, blir litt varmt med vinter skoene nå.

Skrevet

Lille fikk ponny blinkesko av farmor på onsdag. *grøss* Lille derimot elsker blinkeskoene sine og det er jo viktigs. Ellers har jeg tenkt å kjøpe de rosa med dødningsskallene på... hehe. Vet mange synes det er grusomt. Bare de ikke blinker så er jeg fornøyd.

Skrevet

også skal vi ha ecco sandaler. Også har hun 2 par puma joggesko som blir passe i løpet av våren.

Skrevet

lille ville ha blinkesko,så da får hun det, men har ikke kjøpt det ennå, er vinter her ennå:P

Skrevet

Her har sønnen fått ponny blinke sko og sandaler av sin oldemor - han bruker dem på butikken og sånne ting. Men i bhg er det for vått til joggesko, så der bruke han støvler enda.. Me han snakker hver dag om at han gleder seg til å vise sjørøver blinke skoene til dem i bhg.. :o) Han ha og stoffsko med no sjørøver ting på, og lyse converse sko - fått i gave..

Skrevet

Hun har fått rosa Kangaroos, lette og passe myke. Sitter veldig godt på foten.

I fjor hadde hun et par halvhøye Kangaroos sko og et par Adidas Superstar.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg kjøpte noen prinsesse joggesko på sparkjøp...billige og gode:-)

Skrevet

vi fant noen flotte sko på Sportshuset fra Viking.. de er litt mer sånn overgangssko i goretex men lette og små som joggesko.. :)

Skrevet

Hvilken type er egentlig revnende likegyldig. Alle barneføtter er forskjellige, og en må kjøpe sko etter om de passer barnets fot. Her ble det derfor sorte vintersko med grønne detaljer til min prinsesse på drøye ett år... vår/sommersko har vi ikke kjøpt enda, bruker foreløpig stonz og vinterskoene. Eldsta på 4 får vår/sommersko neste fredag, da skal vi på skobutikken og finne det paret som sitter best på foten (av de typene hun liker riktignok).

Skrevet

Kjøpte noen stilige svarte addidas sko med noe mørke mønster greier på. Nærmere sommer og varmen blir det ecco sandaler, har allerede sett meg ut noen og hvis jeg er veldig heldig blir det vel noe salg nærmere sommeren :=)

Skrevet

Har ikke kjøpt enda. Men kommer til å kjøpe ecco eller geox sko til han.

Skrevet

Eldste (2.5 år) har Pony blinkesko i svart, rødt og sølv. Ikke akkurat de skoene jeg ville ha valgt, men han skulle bestemme selv.....

Minste (16 mnd) har Pony blinkesko (skulle jo også ha det når storebror fikk det...). De er ensfarget blå.

Skrevet

Ja selvfølgelig. Svigermor hadde han med seg på skobutikken, og de prøvde 10 forskjellige typer. Av de var det de blinke skoa, og ecco skoa som passet best. Mini har litt klumpete føtter, så er få sko som passer. =)

Skrevet

Kjøpte i dag, Geox. Sikkert fjorårets modell, siden de var på halv-pris. Men for tidlig å bruke de her, enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...