Gå til innhold

Jeg har så vondt, men vet ikke om det er bekkenløsning...

Anbefalte innlegg

eller jeg tror med rimelig sikkerhet at det er bekkenløsning. Begynte med smerter i symfysen foran i uke 12. Stikker hele tiden om jeg nur meg eller går og trår jeg for langt så gjør det så vondt at jeg ikke klarer å gå på ne liten stund.

Så fikk jeg litt stikkinger bak over hoftekammen bak, som stakk nedover bak låret.

Nå stikker det så jævlig når jeg sitter, reiser meg, går.

Jeg går som en gammel dame og trenger ofte hjelp til å komme meg opp av sofaen o.l for da har jeg no eå støtte meg til.

Samtidig har jeg problmener å sove for hele bekkenet verker hele tiden. Men verst om natta.

Spurte legen om fysioterapi kunne være noe, men da sa han at naturlig bekkenløsning var ikke noe fysioterapi kunne gjøe noe med.

Men jeg vet jo selv at dette er gangsvansker.

Noen som har noe å si på dette?

Takk:)

Fortsetter under...

Uff ... enkelte leger ... say no more!

Si til legen din at du skal til fysioterapaut, og at det er opp til fysioen og bestemme om han/hun kan gi deg hjelp eller ikke. Din lege trenger kun å skrive ut en henvisning. Nekter fortsatt legen, finn en fysio, og bestill time uansett. Kanskje fysioen kan hjelpe deg. Evnt bytt fastlege. For å finne en god fysioterapaut, ring der du skal føde, og hør om de har en å anbefale, eller sjekk opp lokallaget til LKB (landsforeningen for kvinner med bekkenløsning), se www.lkb.no

Nyere forskning viser at en (god) fysioterapaut kan gjøre mye for deg underveis, og hjelpe deg til å bli raskere bedre etter fødselen.

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...