Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Jeg er så lei de inkompetente nekene som jobber der, deres manglende manerer og nedlatende holdninger! Jeg har fått avslag på rehabiliteringspenger som jeg VET jeg har krav på. Masse surr og tull fra deres side -rotet bort søknaden min, forvekslet meg med en annen -de tar null selvkritikk selvfølgelig og nå bruker de graviditeten min som unnskyldning for å ikke gi meg det jeg har krav på enda skade og behandling fungerer som før UAVHENGI av babyen i magen! Nav trygd dytter meg over på nav arbeid,for de mener jeg skal søke om atføring i stedet og Nav arbeid dytter meg mot nav trygd. Har snakket med både lege og spesialist -og til og med ringt anonymt til et uavhengi nav-kontor for å høre om rettighetene mine og det er rehab.penger jeg skal ha! Nå har de rotet med dette i snart tre mnd og nå må jeg anke, så da tar det vel tre mnd til!!! Arrrrgggggghhh.....jeg er så sinna og sliten og LEI! Hvorfor skal dette være så vanskelig??! Hadde jeg ikke vært så "svimete" og bli gravid akkurat nå, så hadde dette mest sannsynlig gått på skinner, men det skal vel ikke være nødvendig å ta abort for å få muligheten, tiden og penger til å leve for denne tiden det tar for å bli bra igjen fra den skaden jeg har pådratt meg i en ulykke??!! Så lenge jeg kan fullføre og fortsette den behandlingen jeg har påbegynt?? Huff, måtte bare få det ut :-(
Tommage♀♂ Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Så kjipt! Jeg var på nav i dag. Grudde meg, for jeg har jo bare hørt dritt om dem. Der traff jeg føørst en veldig behagelig dame som hjalp meg med alt jeg lurte på, og kom med tips til hva mer jeg hadde krav på. Spøkte om at det var så mange som gikk frahverandre for tiden, så hun lurte på om det var været som gjorde det;) Deretter traff jeg en ny dame, også hjelpsom og hyggelig. Ikke nedlatende på noe vis! Jeg vil nok si du har vært heldig med den/de nav-ANSATTE jeg. Er nok mange dyktige folk i nav også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå