<3 Vila & Lille <3 Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Gruer meg hver gang jeg skal gå i dusjen, fordi det faller av så mye hår etter dusjing. Ikke sånn at det er synlig enda at jeg har mistet hår, men hvis det fortsetter på dette viset i 3-4 måneder til, så må det jo bli synlig etterhvert. Kjenner jeg får helt panikk av å tenke på det!!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 har aldri røyta før men når kommer d en go del hår i sluken ja..
Lillegulle<3 Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 jeg er motsatt... røyta enormt før men nå mister jeg så å si ingenting.
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg mista veldig mye i starten av sv.skapet, men nå har det stoppa opp. Tar tilskudd i form av B-vitamin kompleks, vet ikke om det har effekt, men jeg liker hvertfall å tro det om ikke annet. Har ikke lyst å miste mer.. men de sier jo at man ofte mister en del hår når man starter med amming :/ Det gjenstår å se..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 jeg kurer håret to ganger i uka med god frisør-ku og masserer hodebunnen noen minutter. bare pass på du får en kur som er beregna for din hårtype;) har hjulpet for håravfallet mitt:)
Monique72 Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Ja her er det store klaser i dusjen når jeg er ferdig. Men nå har jeg SINNSYKT tykt hår da, så jeg er bare glad for hvert hårstrå jeg blir kvitt. Vet ikke om noe som hjelper mot dette jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå