Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Er de navna som jeg synes går an som sambo kan godta..men helst vil jeg ha Mathias, Vegard, Martin eller Erlend..Så MULIG jeg klarer å overtale på ett av disse etterhvert og..Fint hvis noen vil rangere Sander, Sondre og Michael og i tillegg si sin mening om hvilket navn som er aller finest av alle 7 navna;) ps. Storebror heter Markus
Vannmann35 Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Mikael - skrevet slik er pent Vegard - stødig navn, litt vel traust for min smak... Martin - kjedelig og oppbrikt Erlend - liker ikke, dårlige assosiasjoner Mathias - Norges mest brukte guttenavn - gørrkjedelig... Sondre - ikke glad i + veldig oppbrukt Sander - liker ikke - oppbrukt + femi Kunne egentlig ikke valt noen av disse navnene, men hadde tatt Mikael hvis jeg måtte. (Skriver du det Michael uttales det Maikel - kjenner noen som heter det).
Synnøve_Solbakken Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Sondre (fint) Sander (greit nok) Michael (liker absolutt ikke) Både Erlend og Vegard er veldig fine, Mathias og Martin er litt for vanlige, men også fine. Hadde nok valgt Vegard, Erlend eller Sondre selv, men usikker på hvilket
prebs Skrevet 11. april 2008 #4 Skrevet 11. april 2008 Jeg synes de fleste var fine, vanskelig å rangere, men tror det blir sånn: 1.Erlend 2.Mathias 3.Sander 4.Vegard 5.Sondre 6.Martin 7.Michael- eneste jeg ikke liker Imidlertid synes jeg at Sander eller Mathias passer best til storebror Markus, så jeg ville tatt en av dem:-)
Gjest Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Erlend: Liker ikke Mathias: Nydelig synes det er vakkert bare at det er poppis, (men det ville IKKE jeg brydd meg døyt om!) Vegard: Liker Vidar bedre:) 5: Sondre helt OK stødig og norskt 6: Synes det er mye kjedligere en både Sander og Mathias. Tenk på Alle Ole Martin, Lars Martin osv. K J E D E L I G! Sander: Ja det er mitt favoritt navn. Det har vært mye i bruk før det ble et poppis navn. Skjønner ikke at det er femi i det hele tatt det er faktisk ikke bare et navn som dukker opp sånn som Leander fks! Michael: Hadde en gang en onkel som het det han vær hyggelig og grei men synes alikevel navnet er litt "småharry"
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 1.Michael - kjempetøft! En av mine favoritter!! :-) Men ville skrevet Mikael 2.Mathias - kjempefint navn. Var en favoritt hos meg lenge før det ble så populært. 3.Martin - veldig fint. 4. Vegard - fint, men jeg er litt lei det. Dette var et av toppnavnene da jeg ble født, så i løpet av barneskolen og ungdomskolen hadde vi 3 i klassen, og jeg kjente 2 utenom klassen, så jeg er veldig lei navnet. Men det er jo ikke på topp nå lenger så vidt jeg vet, og det er kansje et lite pluss? Sander - helt ok, men litt kjedelig og sukkersøtt. Sondre - liker ikke. Erlend - liker ikke pga dårlige assosiasjoner.
Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Jeg kjenner en som heter Michael skrevet på denne måten og som sier "Mikael".. Men men, det er ikke det viktigste;) Takk for svar.. Helt i orden at du ikke liker noen av dem, smaken er heldigvis forskjellig hvis ikke hadde det blitt kjedelig..hehe..
Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Takk for svar alle sammen! Og hører gjerne fleres mening og;) Mye delte oppfatninger her ser jeg..hehe
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #9 Skrevet 12. april 2008 Erlend Martin Sondre Vegard Sander Michael Mathias Eg syns Erlend er eit av dei finaste namna eg veit om! Dei andre namna er også fine, men har aldri likt namnet Mathias.. Michael står heller ikkje høgst på mi liste.. Martin er vel kanskje ikkje så fint saman med Markus? Eg ville nok gått for Erlend..
Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 Takk for svar:-) Fint å høre din mening. Ang Martin og Markus sammen så er jeg litt uening da;) Kjenner nemlig et tvillingpar som heter det..nettopp derfor er jeg litt tvilende til martin fordi jeg forbinder det sånn med dem;)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 Liker best Sondre av de tre. Synes også det passer fint sammen med Markus.. Mathias er et fint navn også..men for mye brukt..
Gulp Skrevet 13. april 2008 #12 Skrevet 13. april 2008 Sønnen min heter Erlend, så det er selvsagt det peneste... Erlend Vegard Martin Mathias Sander Michael (helst Mikael) Sondre -- det eneste jeg ikke liker her Syns Vegard passet godt til Markus, to sterke navn. Men mange fine forslag:)
Grid Skrevet 13. april 2008 #14 Skrevet 13. april 2008 Ville tatt Vegard jeg. Det er et flott norsk navn. Alle de andre er veldig oppbrukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå