Gå til innhold

Mai-mamma formiddags treff - tirsdag 22.04.08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver igjen :)

Rundt denne dato har mange av oss gått ut i permisjon, så prøver å få til et nytt treff på formiddagen!

Foreslår tullins café (www.tullins.no) kl 12:00.

Kan du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan nok være med :) Holder hvertfall av datoen! Flere som kan joine?

Skrevet

Ja, jeg er med da!:)

Skrevet

Jeg skal notere dagen, men vil ikke love meg bort enda. Bli med på treff på mandag også, da vel. Kl 17 på Noahs Ark.

Skrevet

Jeg blir også med! Og så skal jeg på Nohas ark på mandag og! :))

Endelig er permisjonen i gang og kan med god samvittighet kose meg på kafe mens andre er på jobb!

Skrevet

Ja, så flott! Har ikke hatt anledning til å være med på de treffene som har blitt arrangert før, men nå passer det perfekt. Går ut i permisjon om én uke og vil tro jeg er veldig klar for å være sosial etter én dag hjemme alene. Hehe. Det er også mulig at jeg stikker innom og sier hei på Noahs ark, men har egentlig en annen avtale i femtida så kan ikke være så lenge.

Skrevet

Så moro at så mange kan :)

Skulle gjerne vært med på Noahs ark, men har journalskriving på sykehuset akkurat da.. Sees uansett den 22.!

Skrevet

Dytter denne opp :)

Skrevet

Så bra at flere kan denne dagen!:) Ser forresten at det står "Tulling cafè" på Bim-treff sidene, hihi;)

Skrevet

Jag kommer! Takk dere for fantastisk treff på Noahs Ark:-)

Skrevet

Jeg kommer også! Ingenting kan holde meg vekk fra en mulighet til å spise deilig kake!!

Takk for treffet i går. Var veldig hyggelig:)

Skrevet

Tulling café ja... hihi.. rettet nå :)

Mulig jeg bare snakker for meg selv nå, men blir jo litt "tulling" av å gå her hjemme å vente da... :)

Skrevet

Hei!

Så spennende med treff for oss med store og kriblende mager! Har ikke vært på BIM-treff før, men håper at jeg kan få med meg dette :)

Har dere alle truffet hverandre før kanskje? Må innrømme at jeg synes det er en smule skummelt å treffe så mange nye mennesker over internett... men går ut fra at dere er harmløse alle sammen :)

Skrevet

Hei Silje!

Noen av oss har møttes før, andre er (for meg i alle fall) ukjente! Heng deg på - er kjempe hyggelig å få skravlet "litt" baby og graviditet med andre i samme situasjon :)

Skrevet

Ser forresten du er fra Okka by ;) Stavanger-jente her!

Skrevet

Hei, jeg har nettopp fått tips om disse treffene og har akkurat meldt meg inn i BiM. Gikk ut i permisjon denne uken og er veldig klar for å gjøre noe sosialt :) Så jeg stiller gjerne på tirsdag.

Skrevet

Stas :) Eg komme !

Skrevet

Hei, tenkte det var på tide å bli med på et slikt treff jeg også. Det virker jo veldig hyggelig å möte andre i samme situasjon. Og vi trenger vel ikke akuratt noen rose i brystlommen for å finne hverandre;)

Skrevet

Så koselig at vi blir så mange:) Gleder meg til å treffes! Ikke akkurat vanskelig å finne hverandre store og vaggende nei, hehe;)

Skrevet

Har bestilt bord til tirsdag kl 12!

Disse er medregnet:

* Gro1980

* Simba

* mamms'n

* lykkebabyen

* genc_kadin_83

* LilleTrille80

* Topsie

* Frustrand

* Kvikklunsj

* Silje - snartMamma :)

* Punch

* Izabel

..samt undertegnede. Har du ikke "meldt" deg på enda kan du gjerne skrive deg på her eller sende meg en mld på tlf 41 61 71 59 slik at jeg kan gjøre om på antall til bordebestillingen.

Supert om du kan sende meg en melding dersom du mot formodning ikke kan være med alikevell og :)

Gleder meg - vi sees!

Skrevet

Wow, blir spennende å se om vi blir 14 mager i morgen... Hyggelig da. Gleder meg til å se dere igjen :)

Skrevet

Ja, det blir hyggelig! Sees :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...