Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle medsøstre som venter. Jeg er ny her og har gjennomført et IVF forsøk. Fikk satt inn egget den 1.april. Har fulgt litt med på sidene i det siste og fikk lyst til å være med, jeg også. Har en nydelig gutt på tre år fra tidligere, laget på natumetoden, men har PCOS og tette eggledere så dermed var vi kvalifisert til å få prøve IVF da søsken lot vente på seg. Så nu er vi igang. Føles merkelig og rart. Litt vanskelig å forholde seg til. Ene dagen gravi, neste dag et lite egg. Alt er så planlagt og ventetiden føles ekstra lang. Skal ta blodprøve den 21. og det virker som en hel evighet til. Ser at flere av dere har testet dere allerede, og siden jeg nu er 11 dager i rugetiden, så kanskje jeg også skal kjøpe meg en test slik at det kanskje blir litt mer handfast. Litt kvalm i dag og litt øm i brystene, men det er jo veldig tidlig ennå. Ønsker dere alle sammen lykke til med forsøkene og jeg krysser fingrene for oss alle sammen om at dette skal gå bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen :o) er selv ruger på da 9 i dag, satte inn onsdag 2 april... skal teste 16 april..

Får håpe vi lykkes begge to :o)

Skrevet

Velkommen hit! (¨,) Jeg er på rugedag 8 i dag og er helt enig med deg at ventetida er lang! Hehe! Er ei spennende tid - nesten litt for spennende!

Krysser finger og tær for oss!!

Skrevet

Hei på deg! Velkommen=) Ganske nye her jeg også. Nettopp kommet i gang med IVF. Har to barn lagd på naturmetoden (ett av barna er med min nåværende samboer). Jeg startet sprayingen på onsdag (den 9.). Har blitt utrolig trøtt og tappet for energi de siste dagene, men kan jo være tilfeldig. Skal starte med sprøyter den 24. og til UL den 3.mail. Hvilket sykehus hører dere til? Vi er på St.Olav. Lykke til med ruging, håper kvalmen og ømheten skyldes en liten spire=)

Skrevet

Velkommen hit.Du har jo kommet ganske langt alllerede. Ønsker deg masse lykke til med testing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...