Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg venter nummer 3. Har to guttar med korte, norske namn frå før, og ønskjer ikkje eit "navnetopp"-navn. Jentenavn me har tenkt på er:

Klara (oppkalling etter faren si bestemor)

Justine (oppkalling etter mi oldemor)

Tomine

Veslemøy (synes berre desse er nydelege)

Me slit med guttenamna. Har liksom brukt dei 2 me likte best...

Mulige kandidatar:

Ådne

Jens

Even

Synspunkt eller andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker alle guttenavnene dine! Jentenavnene dine er også fine, men en knapp på Tomine :-)

Skrevet

Synes og guttenavnene var fine. Av jentenavnene likte jeg Klara best. Men hadde vaert lettere hvis vi visste hva de to du har fra foer heter da...

Skrevet

Tomine og Klara synes jeg er kjempefine, vet ikke hvem som er finest. Holder kanskje en knapp på Klara- det passet også litt bedre til brødrene: )

Alle guttenavnene er ok, synes kanskje Even passer best til brødrene.Ellers forslag:

Lars

Simen

Tore

Åmund

Amund

Espen

Mads

Skrevet

Veslemøy er kjempe fint. Tomine er ok, men liker ikke Klara og Justine.

Liker heller ikke Ådne og Jens, men syns Even er greit.

Andre forslag som passer til Ola og Jakob:

Viktor

William

Oskar

Kristian

Ella

Helle

Hedda

Jenny

Kaja

Sofie

Otilie

Noen du liker?

Skrevet

Av jentenavnene synes jeg Klara er veldig ok og passer godt til Ola og Jakob! Justine syns jeg er litt rart, men er svak for oppkalling da, derfor likte jeg det navnet også. Tomine syns jeg er litt for sukkersøtt, og Veslemøy syns jeg er bare merkelig, men ikke direkte stygt heller..

Av guttenavnene liker jeg godt Even og Jens! Men jeg synes ikke akkurat at Even passer med Ola og Jakob, som er to litt "gammelmodige" navn, men fine såklart, og Even er mer moderne, syns hvertfall jeg. Da passer Jens litt bedre. Ådne liker jeg ikke i det hele tatt! Noen andre forslag som passer med Ola og Jakob:

Bjørnar

Hans

Åsmund

Viktor

Aksel

Edvard

Ivar

Henning

Egil

Geir

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...