nattinatt Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Om du orker igjen? he he. Lurer på når det blir jobb då, og om det blir med barn eller ungdom. Videre om oppgava ser grei ut? sendte den nett til veileder, er spent om ho er fornøgd. Eg har bråk i vente med eksen, nett søkt om off bidrag, berre klur med privat avtale.Vil det gå greitt trass alt? Eg har og søkt meir skule til hausten... Så om det blir baby oppi alt dette, spørs jo, det er så masse eg liksom ikkje veit enda kva som vil skje. Eg er født 04.05.68 Stooooooooooooooooooooooor klem til deg vennen Eg får prøve inn å spå litt med helga.Alle ungene heime idag.Klem
Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 hei på den nattinatt:) er så innmari trøtt å sliten akkurat nå, prøver å bli gravide å lurer på om det er en liten spire som gjør meg sånn:-p) har ikke fått spådd noe på noen dager,men skal absolutt se på deg de nærmeste dagene,sender deg en pm da:) klem til deg!
nattinatt Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Hallo Det kan virke som at du kan være gravid vennen.Du ser om du får ork!!God klem til deg
♥Cherrypie♥ Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Heia Nattinatt!:-o) Håper du finner dette innlegget da, de faller jo ofte laaaaaangt ned!:-( Får du opp graviditet på meg nå ja:) Hehe,venter spent er vel ei uke ca til ikm nå å jeg har følt meg rar siden helga! ) Nå har samboer tatt med snuppa ut å jeg er alene, så NÅ skal jeg spå deg:o) Vet du jeg må bare si noe om den oppgaven først, får opp bare positive ting rundt den, kunne liksom ikke blitt bedre om du forstår:o) Så den er i BOX!) Hun blir veldig fornøyd med den det ser jeg veldig klart! Ja det blir jobb,ser 2009 å at det blir ungdom du skal jobbe med da. Senere så ser jeg at du kommer til å få valget mellom flere typer jobber som du vil søke på, altså jeg tror ikke du vil jobbe på samma stedet heletiden virker det som! Åhh..han blir irritert på deg ja! At ikke du bare kan la det være som det var!Kjenner han tenker det altså! Men selvom han blir sint så skjønner han etterhvert at rett MÅ være rett:) Ser og at mye av dette som skaper problemene egentlig ikke har noe med deg å gjøre sånn følelsesmessig fra hans side, tror han har andre ting han sliter med å at det går utover deg, kan det stemme? Faktisk så kan det virker som om at du ikke kommer til å tenke så mye på skolen osv osv når du blir gravid, du må på en måte ta en pause fra det uansett når du skal ha barn:) Åsså blir det ny frisk etter det:) Er akkurat det,vi har jo fritt valg ang d å få unger men på en annen side er de sjelene som er ment for å komme til oss som våre barn klare til å komme nårsomhelst å vi BLIR gravide uansett om vi går på prevensjon eller ikke om vi er ment for å få flere barn:) Er en grunn til at mange med spiral blir gravide, sjelene der ute ordner opp for oss å livsplanen vår. Å noenganer tenker jeg å hva jeg skal gjøre,velge etc etc.. Tror vi bare må lytte til den indre stemmen, å er det noe som sier oss at vi ønsker oss barn så er det en grunn til det:)kan være din åndelige veileder som minner deg på at du skal ha entil snart:) Jeg føler at du skal ha entil:) kjenner du det inni deg at fam din ikke er helt komplett enda selvom du er usikker på flere barn? Spør meg om det er noe mere da:) Ser du forresten om hvilken dato denne mnd egget festa seg om det er noe egg,hehe? Har litt ustabile sykluser fortida så vet ikke så mye om d nå! kLeM fRa:
♥Cherrypie♥ Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 glemte å si at jeg har bytta nick men det skjønte du sikkert:) )
nattinatt Skrevet 18. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2008 Hallo Og tusen takk for eit langt og flott spå av deg!!!Ja eg trur nok du har så masse rett i det du skriver her. Og det blir spennende å sjå på det ang jobb. Og ja, det kan nok føles som at det er ein eg mangler, og mannen min og eg fekk første vår med prevensjon. så det var nok tenkt slik.ja Men så lurer eg på om den dagen der eg føler meg ferdig med å få unger, vil komme.Men eg er snart så gammal at det bør det trass alt gjere he he. Men eg trur nesteb at det ville gjere det med ein til. Berre eg som ser sånn på alt som kan være problematisk og,og det er nok eindel av grunnen all vaking, og styr med minsten. Eksen har sendt på masse meld idag og,men eg trur nok at han gjer det fordi han ser at det ikkje er så mykje anna for han å gjere, og prøve på. Men han vil nok sjå at det er slik det blir denne gangen, og eg har sagt uansett om det skulle ha blitt delt omsorg igjen, så får det gå via det off. og elles så spørs det om han orker å ordne med møter og slikt med nav for å få endra på det, og om ungene vil det.ikkje minst.Dette vart slik etter deira ønske. Nei det er ikkje sikkert at alle desse dameforsøka etter det vart slutt med oss, og evt andre ting i livet har blitt slik han håpte på. Og du, då JUBLER eg om eg kan sei meg ferdig med den oppgava.Ho skal gje meg tilbakemelding på den i morgon. Men om du orker å sjå om du ser sydentur i sommer på mannen og meg? Og om du ser noko endringer hos ungene på om de bur meir hos faren igjen? Så skal eg sjå på det du spurte om, og berre spør meg om det er ting du vil eg skal sjå på.Eg fekk opp perioden mellom 6-8 i denne mnd her eg på når egget festa seg.Stor godklem til deg vennen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå