Gå til innhold

Noen som har prøvd "hold in"-klær/korsett etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å forme litt, og holde inn litt liksom? Evt. de fra sparkjøp (som er de eneste jeg har fått tips om..). Eller noen andre anbefalinger? Skal jo selvfølgelig i gang med treningen igjen en stund etter fødsel, men husker fra sist gang at jeg følte meg så "løs" i mageshuden, og at det kanskje hadde hjulpet litt på selvfølelsen å hatt noe som holdt ting inne litt i begynnelsen :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde med en sånn truse-ting, men det var så vondt å ha noe som klemte på magen rett etter fødselen at jeg bare måtte glemme det. Ikke verd det rett og slett...

Skrevet

Nei, men noe som går hele veien opp tenkte jeg da, som ikke stopper midt på magen :o)

Skrevet

Jeg brukte sånne fra SparKjøp og de fungerte utmerket.

Skrevet

De er sikkert litt bedre, men ta med noe vanlig for sikkerhetsskyld :-)

Skrevet

Gjorde de Monajenten? De var jo ikke dyre heller akkurat...

Hvordan var de i str.? Store eller små? Ser for meg at man kanskje kjøper litt "mindre" enn man vanligvis ville gjort, i hvertfall i cm, men holder cup-str ammepuppe-stor *hehe..*

Skrevet

Jeg hadde kjøpt med intensjon om å bruke. Men så blør man og de trusene må jo være bindegnet. Så da ble det ikke til at de ble brukt heller nei.. Ligger pent og venter på nestemann, men jeg blør vel lenge da også.

Skrevet

Jepp, men ikke ta noe med spiler og så må det går fra under ribbeeina til over hoftene -) Sparkjøp har vel litt forskjellig...

Skrevet

Hmm, da er det ikke samme som jeg hadde, den gikk nemlig til rett under puppene. Husker ikke hva den het, men skal se om jeg finner en link.

Skrevet

Nei, altså..hehe..tenkte ikke RETT etter fødselen :o) Men å bruke f.eks. fra de to første ukene hjemme

Skrevet

Gå inn på www.sparkjop.no og søk på Lumbarwear.

Skrevet

Hey!! Thank you monajenten :o) Er det bare et "bånd" eller er den med trusa liksom?

Skrevet

Den er med trusen, sånn veldig sexy, hehe;-)

Syns faktisk det var veldig greit siden jeg brukte den etter fødselen, ingen sidefett som tøt ut;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...