Gå til innhold

Kan jeg drikke alkohol frem til jeg evt får en positiv test?

Anbefalte innlegg

Jeg tok en test i dag, den var negativ.... Skal på hyttetur i helgen, og vil gjerne ta med et par glass rødvin for å kose meg litt. Har ikke fått mensen enda, men syklus er litt på tur etter MA for snart 5 uker siden. Usikker på om jeg i det hele tatt har hatt el enda? Er det veldig skadelig å ta et par glass rødvin selv om det kan være en veldig tidlig graviditet. Hadde som sagt negativ test i dag, så om jeg er gravid er det i så fall veldig tidlig. Føler at livet ikke kan stoppe helt opp heller selv om man prøver.

Fortsetter under...

ja. jeg akter å ta med de festene/selskapene som kommer inntil jeg har en positiv test. Og til og med da kan det hende jeg fortsetter å være med på fest og morro, men holder meg unna røyk og alkohol selvfølgelig. Det er deprimernde nok å være prøver, i fht all usikkerhet og bekymring det medfører- om man har "klart det, eller ikke. Kos deg du med litt vin:-)

Helt enig med de to andre som har svart!

Ta deg et glass eller to og nyt livet=) Det å kunne gjøre sånt er med på å gjøre den ellers tøffe prøvetiden litt lysere...=) Men alt med måte såklart!

Takk for svar jenter! Føler veldig for å kose meg litt i helgen og slappe skikkelig av. Hatt en tung tid etter MA for 5 uker sider. Har hatt noen svake murringer i magen den siste uken, men det kan jo like gjerne være mensen som snart bryter ut igjen. Greit å få den tilbake, da blir det lettere å prøve ordentlig. Siden jeg hadde negativ test i dag, så blir det litt rødvin på meg i helgen, men begrenser det til et par glass. Håder dere ville gjort det samme. Håper det ikke er like farlig så tidlig i en evt graviditet. Mor og foster deler jo i så fall ikke blod enda.

Annonse

Støtter Lillemy29 og kommer å være med på fest og moro frem til en graviditet. Det er kjedelig nok å være prøver i LANG tid og kanskje det beste å ikke ha så fokus på å bli gravid heller. Det skjer når det skjer.

Lykke til og KOS deg med de godene du har sålenge du kan..... men trenger jo ikke overdrive da hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...