Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til innsetting i går og fikk satt inn to! :)

Er veldig glad for det, men begge var opprinnelig fir-delte mens kun det ene hadde overlevd firdelt, i det andre var to av cellene gått til grunne. Så det er nok ikke så store sjanser for det sistnevnte, men en vet jo aldri! Noen som har erfaringer?

Er veldig takknemlig for bonussjansen et fryseforsøk innebærer, men ble litt lei meg og, for hadde fem på frys og alle gikk med i tining i går, kun ett overlevde helt intakt.

Har likevel troen på begge eggene mine og krysser alt jeg har!

Lurer på om noen har gode erfaringer av lignende, eller i det hele tatt med fryseforsøk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Gratulerer med innsetting :)

Jeg er gravid etter fryseforsøk (2.frys) - ble satt inn 2 egg og er nå ei lita tulle der på 26 uker. Husker desverre ikke kvaliteten på eggene da de ble satt inn. Men det er ganske mange som lykkes på fryseforsøk også - er en tråd her for en liten stund siden, og det var en del respons. Lykke til!

Skrevet

Heisann og gratulerer med innsetting!!

Var det i naturlig syklus eller ble du litt stimulert?

Håper det går bra med deg og at det går deres vei denne gangen :-)

Skrevet

Lykke til med forsøket!!!

Jeg ble gravid på fryseforsøk. Satte inn 2 egg 22.februar - et kom ut igjen og et ble værende der :-) Husker ikke kvaliteten, men vet at det ene var visst bedre enn det andre.

Skrevet

GrubleGruble det var da trist at du brukte opp alle 5 nå, men jeg håper at du har fått gullegget nå. Lykke til med rugingen vennen.

Det var så skjekt å se deg igjen, men er ikke inne her så mye selv nå, men jeg er igang med IVF nr 2.

Skrevet

Tusen takk skal dere ha for lykkeønskninger og gode erfaringer!

Ekstra kos å høre fra dere igjen twianne og ikø!! Denne gangen er det vår tur jenter!

Ikø, det er stimulert syklus så jeg tar østrogen og progesteron, uten særlige bivirkniner, så jeg har det bra :)

Ønsker dere en kjempegod søndagskveld.

*Knib*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...