Gå til innhold

noen som ikke er sammen med pappaen???

Anbefalte innlegg

hei..

lurer på om det er noen i samme bås her??

jeg skal ha barn med min beste venn:-)

det vil si vi har vært kjærester frem og tilbake i to år, og var et par da jeg ble gravid...

det var absolutt ikke planlagt, men utrolig ønsket av begge to.

vi vil så gjerne at ting skal funke sammen, men det gjør desverre ikke det. men som sagt utrolig gode venner.

jeg har en sønn fra før, som jeg har vært alene med hele tiden..

det har gått veldig bra, men gleder meg uansett utrolig til å kunne dele gleden denne gangen.. for selv om vi ikke er kjærester,har vi et godt samarbeid..

og hvem vet, kansje vi finner tibake til hverandre en vakker dag??

uansett er jeg positiv:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137426789-noen-som-ikke-er-sammen-med-pappaen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dt var et koselig innlegg du hadde skrevet.

Koselig på den måten at du har en slik ro over det og ønsker å være positiv rundt det hele.

Jeg håper det ordner seg til det beste for dere alle, og du skal vite at det er faktisk flere som ikke er sammen når barnet blir født, som får følelser for hverandre igjen når barnet er født.

Akurrat det har jeg tre eksempler på. Bla. min beste venninne som krangla så busta føyk med barnefar i 9 mndr mens babyen var i magen. Men etter at lille Malin kom, så endret alt seg. Følelsene ble til den store kjærlighet.

De har nå vært gift i 6 år og er så forelskede.

Får tårer i øynene når jeg skriver dette.

Håper på alt det beste for dere:-)

Klem.

bedre enn at man er to venner som kansamarbeide om dette enn at ingenting funker!!! leste et innlegg et annet sted hvor faren ikke ville ha noe m baby å gjøre osv, og at forholdet var superkjipt...

med to positive forldre (enten sammen eller ikke) er det beste for et barn.. hvem vet, kanskje dere finner tilbake til hverandre?

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...