Gå til innhold

Er så lei!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke mulig å sove en hel natt, jo!!! I natt var jeg oppe 4 ganger eller no, og skiftet to bleier. Tenkte dette var noe jeg måtte gjøre når Linus kom, men ikke nå! Kl 4 smalt jeg tærne i døra til Linea i tillegg og jeg var så trøtt og sliten at jeg bare begynte å gråte. Heldigvis har mannen øret sitt innstilt på gråtefrekvensen min og han spratt ut av senga og trøstet meg før han tok over frøkna. I natt er det hans tur til å ta henne så da skal jeg slappe av. Kjenner jeg gruer meg til natt til søndag for da skal svigers passe henne. Riktignok her, da, så vi kommer jo hjem. Men jeg unner dem ikke det maset det er med henne om nettene nå! Tenkte kanskje hun rett og slett var sulten på nettene og prøver å stilne sulten med vann så i går strammet jeg veldig inn på drikking på dagen (fikk bare drikke av glass og ikke flaske, dvs. hun må sitte i ro og drikke og da er det ikke så interessant) og hun spiste godt, likevel.... Sessa er sliiiiiiiten!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137426718-er-s%C3%A5-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars du. du kan ikke få noen til å passe ho i dag så du får slappe av litt?

Ikke tenke på at svigerforeldrene dine skal passe henne natt til søndag. Forklar de hvordan det er om natta fortiden. Så vet de jo hva de går til. Så la de få ta det ansvaret.

Jeg synes i grunnen bare det blir mer pes å skaffe barnevakt. Mamma og pappa har dratt opp på hytta (så du får vinke til dem, de kjører snart forbi l.h. tenker jeg!) så jeg kan ikke dumpe henne der og det er liksom det eneste stedet det er lettvidt å levere henne til synes jeg... Jepp, jeg er rar!!

Skal vaske huset nå og har funnet ut at det går noen playhouse program på den vanlige disney kanalen så da er i hvertfall Linea happy, selvom jeg går litt fra og til... Tar meg en dupp når hun sover tenker jeg om ikke jeg skal dra ut og handle da rett og slett så hun sovner i bilen, har noen ærend jeg må få gjort!! Ellers så er det jo straks helg og da blir det litt avlastning for mor! Håper på fint vær så mannen min kan rydde i garasjen mens Linea leker utenfor!

Så rart dette er!

Snakket du med HS om dette ved halvtårskontrollen? Hvis ikke kanskje du kunne tatt en telefon til henne og hørt om hun hadde noen tips?

Og tror nok besteforeldrene til Linea synes det er helt i orden med en natt med lit våketid altså! Er viktig for deg og slappe av også Sessa (litt streng stemme på meg nå altså!)!

Håper det blir en god helg for dere!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...