Gå til innhold

Hjelp til barnevogn??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi bestemt oss for hvordan barnevognen vår skal være, så nå mangler det bare å finne denne vognen. Noen som kan hjelpe?

Altså:

1.Vi vil ha en vogn som går inn igjennom de fleste vanlige dører.

2.Tvillingene skal sitte side om side.

3.Hjulene skal være faste (ikke svingbare)

4.Vi vil ha vendbart håndtak, slik at vi kan skifte kjøre-/sitteretning mens vi er ute å triller.

Har funnet èn vogn som er slik, den er fra Brio, (Brio Double Wave), men på nettsiden deres står det at den er tilgjengelig fra Oktober. Og det er litt sent når jeg har termin på august.

Så...finens det flere typer med de samme finessene? Noen som hvet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske det er Carena sin som har vendbart håndtak?

Skrevet

Tror ikke det stemmer. Når jeg sjekker carena sin hjemmeside har de 2 tvillingvogner, ingen med venbart styre, og begge har svingbare hjul.

Skrevet

Har sjekket katalogene mine- det er Teutonia som har vendbar sitteinsats. De svingbare hjulene kan låses, og den er bare 66,5 cm bred.

Skrevet

Vil ikke ha venbar sitteinnsats, men venbart styre.

Skrevet

Mulig emmaljunga har en, men jeg er usikker. Twin Cerox eller Twin cangaroo.

Kan jeg spørre hvorfor du ikke vil ha svingbare framhjul? Det gjør jo vogna mye lettere å manøvrere, særlig innendørs.

Skrevet

sjekk ut urban jungle den er ekstrem flott, bare 73cm bred å snur 360 grader sjekk den på baby jungle.nl tror jeg det het, har bare hørt positivt om den..meeen en dyr vogn..

Skrevet

Jeg har låste hjul på min vogn, Emmaljunga city cross. Jeg angrer big time!!! Det var helt greit i begynnelsen når babyene var små og lette, men nå er de 6 månder og baggene er for små og vogna begynner å bli tung å kjøre. Det er tungt å svinge vogna med armkraft når man har ca 15 kg baby i vogna- Så for alt i verden: KJØP VOGN MED SVINGBARE FREMHJUL!!! Skulle ønske noen hadde sagt dette til meg da jeg kjøpte vogn.

Lykke til med vognkjøp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...