Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 Hva er finest? Er oppkalling etter min pappa som het Einar. Andre forslag? Tusen takk!
Jannamor Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Den er vanskelig. Eiril synes jeg er supernydelig søtt og feminint med tøft navn med hold i samtidig Eira er og kjempefint, litt tøffere, litt mer bein i nesa.. Tror stemmen min går til Eiril jeg Tror det er enkelere på engelsk og. Det er en viktig faktor for meg
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Tusen takk! Ja, det er vanskelig... Det med engelsk er viktig faktor for oss og, samboeren er utenlandsk og vi kommer nok til aa bo litt i Norge og litt i utlandet.. Faar tenke litt til, liker begge navnene saa godt saa vanskelig aa velge!
Jannamor Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 Men Eiril er mye finere på engelskk enn det Eira er, og mye lettere og. med deres historie burde det telle med og. Men ikke de letteste navnene på engelsk da hoho Eiril!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Jeg har maattet bruke overtalelseskunstene mine litt ja! Men han synes og det er litt stas med et "ordentlig" norsk/skandinavisk navn og det er jo koselig. Pluss at vi var enige om at det skulle vaere oppkalling etter pappa. Saa utlendingene faar bare holde tunga rett i munnen og si Eiril (eller Eira..)!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 Ganske fine begge to, men synes Eira minner mest om Einar.
Vannmann35 Skrevet 11. april 2008 #13 Skrevet 11. april 2008 Har dere forresten vurdert Eina? Det synes jeg også er flott!
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 11. april 2008 #14 Skrevet 11. april 2008 Liker Eiril best av de navnene, kjempefint navn!! Selv liker jeg egentlig Eir bedre enn de to (vet du ikke spurte om flere forslag, men måtte bare, hi hi)
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #15 Skrevet 11. april 2008 Jo, tar gjerne flere forslag jeg!! Liker Eira og Eiril bedre enn Eir jeg da, men som sagt, flere forslag mottas med takk! HI
Vannmann35 Skrevet 11. april 2008 #16 Skrevet 11. april 2008 Så du forslaget mitt om Eina? Du har jo også Einara da :-)
Vicky 83 Skrevet 11. april 2008 #19 Skrevet 11. april 2008 Fine begge to. Tror jeg hadde valgt Eiril. Ellers er Eirin et alternativ, det liker jeg veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #21 Skrevet 11. april 2008 Eira er en ferge? Herregud så dum du er da. Eira er jo et utrolig tøft og stilig navn! Eiril blir for sukkersøtt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #22 Skrevet 11. april 2008 Eiril! Det er kjempefint! Eira er fint, men det er jo et etternavn jo, synes ikke det er noe fornavn i det hele tatt :-/
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #23 Skrevet 11. april 2008 Jeg liker Eira, men Eiril er også søtt Ellers har du Eivor og Eilin og det vakre Eir
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #24 Skrevet 14. april 2008 Hei vannmann, litt sent ute med aa svare, har vaert bortreist... Jeg liker ogsaa Eina men noen sa at det er et sted paa Toten og da ble jeg litt skeptisk.. Men synes Eina er fint, saa kanskje jeg legger det til listen igjen sammen med Eiril, Eira og kanskje Eirin : ) HI
Gjest Skrevet 14. april 2008 #25 Skrevet 14. april 2008 Eiril har jeg aldri hørt før, men det var utrolig nydelig. Synes ikke Eira er så veldig pent, dessuten tror jeg det er mer brukt enn Eiril. Eiril er enklere å si på engelsk også, og det er kanskje viktig om faren er utenlandsk. Eina ble bare en amputert utgave av Einar, det mangler en -r liksom. Jeg stemmer veldig på Eiril! Nydelig og flott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå