Gå til innhold

Hvor gammel.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tidlig kan man begynne å se tegnene på ADHD, og hvor tidlig kan man få en evt diagnose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når jeg tenker etter idag,kan du se det når ifra dem er baby.Jeg viste ikke det,trodde bare han var en aktiv gutt,hehe.Før gutten min kunne gå,så måtte eg binde han fast.Hoppet over lekegrinda ca 8mnd,i senga også.Tok beina ut i spagat,kastet det ene beinet på toppen av sengeenden å heiv seg over.Måtte binde han fast i stolen for og gi han mat.Var allldri rolig.Dro i alt,måtte holde han fast med beinene mine på gulvet for å få på han bleia..Er såååå mye.Men alle er ikke like.Noen er bedre,andre værre.merket i barnehagen at det ikke var så bra!!gutten min var uberegnelig,feks enten ville han bare leke fint med andre,eller så fikk dem sand eller stein på seg.Begynte med samtaler på ppt,men skulle heller begynt på bup.Det er dem som gir diagnosen.Kom på bup,da jeg fant ut det.Bortkastet tid på ppt.Prat med legen,få tid hos bup.Min gutt fikk diagnosen rett før skolen.Kunne ønsket jeg han fikk det før det.Han var ekstrem.Kunne ikke gå noen plass med han.Men nå er det gøy!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...