Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #1 Skrevet 11. april 2008 hei, håper noen kan hjelpe meg litt med å forstå mannen min..siste delen av svangerskapet kuttet vi ut sex (ingen av oss hadde så veldig lyst) nå er sønnen vår snart tre måneder, men mannen min vil fortsatt ikke ha sex.han viser ingen lyst i det hele tatt, kun tatt initiativ til sex en gang, og da orket ikke jeg.. han sier han er glad i meg, og gjør fine ting for meg, men vil ikke være nær meg fysisk, bortsett fra en klem og et kyss... noen som har opplevd noe lignende... er det alvorlig og noe som bør diskutres, eller noe som går over når den værste amme tiden er over og barnet er litt større? føler at det går sterkt utover selvtillitten min... takknemlig for svar. hilsen Ida
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Jeg har en venninne som har samme problem. Mannen er depressiv. Hun liker det heller ikke og hun skjønner ikke hvorfor han ikke vil "ha" henne. Tror det er ganske uvanlig. Min man var bare KJEMPE glad da han endelig fikk lov til å ha sex igjen. Vi er slitne begge to så det blir ikke så ofte, men det er stort sett han som tar initiativ. Skjønner at dette går ut over selvtillitten, og du bør snakke med han om det. Fint at han gir kyss og klem da, så kanskje han bare er veldig sliten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå