Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Har netopp fått vite at jeg skal bli tante.. å det er jo kjempe koselig.. men jeg klarer ikke å glede meg over det.. har selv pcos, vært prøver i 3 år.. å mistet for 1 mnd siden.. er det veldig unormalt å ikke glede seg over det?? Er jeg som vil ha barn!
Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Gratulerer med at du skal bli tante! Selvfølgelig er det lov til ikke å være overlykkelig når du selv har prøvd å 3 år! Både min svigerinne og mine venninner blir gravide nesten med en gang de begynner å prøve, og det er vanskelig å glede seg over det når man skulle ønske at det var en selv som hadde en voksende mage! Du er ikke unormal i det hele tatt! Jeg har det på akkurat samme måten! Jeg har selv mistet i en exu i 2005 og i en sa i slutten av 2007, og vet hvor vanskelig det kan være... Når fikk du diagnostisert PCOS? Tar du hormoner eller får du annen hjelp for å bli gravid? Jeg tar Diane nå, men skal slutte til sommeren, for å se om det kan bli en liten spire i magen min.... Det ønsker vi oss sterkt, både jeg og mannen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå