Gå til innhold

Tv1 har blitt tv2 og omvendt!

Sol med 2!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har vært på ny ul i dag (uke 33+5). På forrige ul for 1 1/2 uke siden lå tv1 som er jente, i sete og tv 2 som er gutt, i hodeleie. Jeg var veldig spent på hvordan det lå an nå og blei veldig glad da de konstaterte at begge nå lå i hodeleie.

Men så oppdaget de noe som visst nok er ganske uvanlig. Målene viser at den største tvillingen (gutten), nå er den som ligger med hodet ned i bekkenet. Han har dermed nå blitt tv1.

Det kunne visst skje når tv1 er minst og snur seg fra sete til hodeleie. Det var visst en fordel også, at den største tvillingen er tv 1.

Er det noen som har hørt om dette før?

Iallefall ligger alt nå 100% til rette for vnlig fødsel, så da får vi bare håpe at de holder seg i "posisjon" de siste ukene også ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter fall i går og ul i natt ser det ut til at min tv2 i hodeleie har skubba bort tv1 som sitter i sete... Jippi!

Skrevet

Har ikke fått mye napp på dette innlegget, så det er tydelig at dette ikke skjer med så mange....

Skrevet

Så rart! Jeg spurte om dette i starten av svangerskapet om hvordan de klarte å holde orden på hvem som var tv1 og tv2.

Da var svaret at de aldri byttet plass...... den som lå som tv1 ville gjøre det til de kom ut....

Men det ser ut til at "aldri" ikke var det rette ordet da, heller sjelden kanskje :-)

Skrevet

Samma har både jeg hørt og lest... jeg vil vente til neste kontroll for å være sikker! Men - kanskje hos noen ligger de nesten likt ned så det skal lite til for at de bytter plass...

Skrevet

jeg fikk beskjed om at de kom til å bytte plass så lenge det var lass til det og at hvem som ble kallt tv1 og tv 2 kom ann å hvem som lå nederst

Skrevet

Hørtes rart ut det der også, fordi meningen er vel å følge veksturviklingen til hvert barn.

Jeg har også tidligere fått det inntrykket at de ikke bytter plass, og at man derfor kan se på vekstkurvene for tv1 og tv2 om de vokser jevnt og fint.

Merkelig, må spørre om det på nytt på neste kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...