Gå til innhold

Dere som har gaveesker til gjestene. Hva skal dere ha oppe i dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror vi ender opp med:

- To drikkebonger

- En seigmann og en seigdame

- Lovehearts

- og noe sjokolade - vet ikke hva enda

- muligens tyggis..

Hadde sååååå lyst å bestille personlige m&m's, men synes egentlig det var litt dyrt å bruke så mye penger på det.... Men har ikke bestemt meg helt enda, er jo veldig søtt :-) Kan jo fåes i alle farger, og hadde vært så stilig med lyse rosa og sølv - som er fargene våre + offwhite...

Skrevet

Vi skal ha 5-6 Fazer MInt sjokolader i hver eske.

Fant ut at det var greit med sjokolader som var individuelt innpakket i tilfelle det er en veldig varm dag og de smelter og klisser.

Dessuten selger de Fazer Mint i løsvekt på Svinesund så vi tok en handletur dit og fikk ca 3,4 kg sjokolade for litt over 200,- :-)

Skrevet

Bare et lite tips:

I smågodt-hylla på bunnpris så har de hjerteformede lovehearts. :)

Skrevet

vi skal ikke ha godte i hvertfall. Og ikke nødvendigvis esker heller.

Dette ble egentlig bare teit, for jeg vil ikke røpe hva vi skal ha, for det er MIn ide..

skikkelig "my precious" her.. ...kokko...

men de m&m er super stilige. Jeg hadde gått for de. Evt annen personlig sjokolade. Mye å finne på nettet :)

Skrevet

Jeg har ikke bestemt meg helt enda men... Tror det blir dette (eller noe av det):

- Sjokoladehjerter i sølvfolie

- Hvite sjokolade egg/dragees

- Mini-ruller med Love Hearts

- After Eight eller Fazer Mints

- 2 Ibux...

Planen er å kjøpe alt fra http://www.confetti.co.uk/ her er det mye rimeligere enn mange andre steder.

Skrevet

Ville bare si at jeg fant noen sjokoladehjerter med rødt sølvpapir på Nille i går. Et lite nett med 14 sjokolader kostet kr.14,90,- og de smakte faktisk ganske godt :-) Tror kanskje de blir de på oss da..

Skrevet

vi hadde to after eight og to paracet i hver eske. Sammen med en flaske vann når de gikk på bussen var det en høydare å se så godt som alle ta seg to paracet halv tre om natten:) Bussjåføren sa at han hadde flirt seg halvt ihjel:))

Skrevet

hvor er det du har sett de m&m`sene?

hørtes utrolig søtt ut=)

forresten bra fargevalg du har gjort mamman til mari=)

(vi skal ha det samme)hihi

Skrevet

Fine farger ja... :-D

http://www.mymms.com/

Enda ett av mange supre tips jeg har fått her inne på siden :-)

Skrevet

Hehe, brooklyn... Kan se det for meg :-D

Skrevet

Vi hadde sjokoladehjerter pakket i rød folie oppi:) De er kjempesøte. Har sett dem flere plasser bl.a Nille:D

Skrevet

vi hadde lovehearts, sjokoladehjerte, to drikkebonger og en rose sprayet med sølv!! syns det ble veldig fint:)

Skrevet

Jeg hadde tenkt å ha gaveeske, men nå innser jeg at "alle" har det... og da syns jeg det ikke er så kult lenger ;p Tror jeg må finne på noe annet lurt som er litt mer unikt ;)

Skrevet

Tja, det er ikke min erfaring... selv om det ikke spiller noen rolle for meg da :-) Har vært i 14 bryllup, og ingen steder har de hatt gaveesker.

Skrevet

Alle har ikke det - jeg har aldri noen gang fått det i et bryllup...

• 4 uker senere...
Skrevet

Dytt opp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...