Gå til innhold

Skredder i Oslo? Pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om skredder i Oslo som kan sy inn brudekjole og korte ned slepet...? Hva er prisene for sånt???

Skrevet

Ikke bruk Elins Skredderverksted i Øvre Slottsgate.

Jeg leverte inn kjolen min der for å flytte på 4 trykknapper (så lett at jeg egentlig kunne gjort det selv) og legge opp kjolen og slepet. Holdt på å dette om da jeg kom for å hente den... 1.800,- skulle hun ha for det!!!

Jeg har en veldig enkelt kjole. Ikke noe blonder, vanskelig stoff eller noe. Kommer aldri til å bruke ho igjen.

Skrevet

Jeg fikk lagt opp en selskapskjole for et par år siden, hos Venus systue på Manglerud senter. Det kostet vel 350 Kr. Var pent arbeide.

Skrevet

Tina Ritzi i Oslo og Drammen har egne sydamer. tror ikke de er dyre ettersom selskapskjolene er rimelige. Prøv å kontakte dem. 1800 for den søm jobben ovenfor er jo nærmest plyndersvindel!

"Alle skal bli millionærer" i Norge fortiden - jeg blir helt oppgitt...

Hvorfor kan man ikke nøye seg med å være fornøyd?

Ja ja bare et hjertesukk :-)

Skrevet

Jeg brukte Majorstua Systudio i Industrigt. Betalte 950 kr for å legge opp kjolen, sy den inn i ryggen, flytte stropper, sy på manglende perler, samt rette opp en feilsøm fra fabrikk. Ganske omfattende jobb, så 950 kr var ok.De var raske og, kjolen var ferdig på en uke.

Mamma fikset litt på kjolen sin og, det kostet 270 kr samme sted.

Skrevet

Kan jeg spørre hvor mye du betaler for dette? :)

Jeg vurderer å få sydd brudekjole, har falt pladask for en jeg har sett på nettet, men som koster en hånd og en fot (20.000++), også er den ikke heeeelt perfekt, kunne tenkt meg en ganske modifisert utgave. Har tittet på hjemmesiden til Goddess og vurderer å ta kontakt, men har goood tid :)

Skrevet

Husker jeg rett, så kom summen på 7500,- for min skreddersydde brudekjole. Metervare kjøpte jeg selv, og summen kom på 650,-.

Jeg skjønner veldig godt de som bruker skreddere i utlandet, og de sparer mye på det, men så tøff er altså ikke jeg :0)

Prisen har gått opp litt, men hvor mye man må betale avhenger av hvor "komplisert" kjolen er. Fordelen med å få sydd den her er at hun syr en prøvekjole først, og du kan komme på flere prøvetimer så sjansen for at det er noe galt med kjolen er lik null :0)

Hvis du har kjøpt en kjole, men vil endre på den er nok prisen en annen.

Foreslår at du sender en mail med bilde av kjolen, og hva du ønsker å endre. Da kan hun komme med et prisoverslag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...