RebekkaWest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Skal bort i et døgn fra snuppis, hun er 4 og en halv måned. Jeg fullammer, og har fortsatt overskuddsmelk. Har hørt at jeg burde pumpe meg når jeg er borte (og det skal jeg), men er så inmari redd for å miste melka... noen som har noen erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Pump deg ordentlig hver gang, slik at brystet blir tømt, da opprettholdes produksjonen. Det skal nok mer enn ett døgn til for å miste melka! Og så er det bare å amme litt oftere når du kommer hjem igjen. Tenk på alle de som er nødt til å pumpe seg over lengre tid pga syke små eller slikt! Det går bra!
mamman til to gutter Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Husk på å øve på pumping før du drar, ikke alle som får det til og det er kjedelig å ha reist bort og sitte der med sprengfulle pupper du ikke får tømt. I tillegg er det viktig å vite at babyen drikker av flaske og hvis du skal gi mme, må du vite at hun liker det også. Har et eksempel med en venninne som ikke klarte å pumpe og sønnen ikke likte mme, så når hun skulle bort en gang han begynte å bli større pumpet hun seg hver kveld en hel uke for å få nok til et måltid og det ble med den ene gangen hun var borte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå