Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Rakk desverre ikke å si ordentlig hadet til alle sammen, måtte prøve å rekke toget. Men tusen takk for en superkoselig kveld. Håper ikke det blir så lenge til vi sees igjen
Gjest Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 Hei hei, Hehe kjempe korslig var det i går, jeg måtte gå pga lille gutt (hunden min) men skulle gjerne vært der lengre:) Vet det var ei som ikke fant oss og endte med å lete i 2 timer på forskjellige fridays så neste gang må vi prøve å få det mer organisert, men dette var første gang så vi lærer;) Gleder meg masse til neste treff:) Marie (svart og hvitstripa genser;) hehe )
miobell Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 ja kjempekoselig møtes på torsdag!!! :-) jeg fikk heller ikke sagt ordentlig hadet til dere da jeg ble hentet av min samboer i bil på brygga.. skulle dra og se på ny bil som også passer lillenurket.. - men håper vi snart få mulighet til å samles igjen!!! ja, hørte fra hun som ikke hadde funnet oss. dumt!!! Jeg som til og med sa til de "fridays folkene" som stod og tok i mot folk ved inngangen, at om der kom noen og spurte om treffet, så skulle de vise henne til oss.... dumt de ikke husket/fulgte opp dette!!!! god helg alle sammen!!! :-) maria (miobell)
wombat75 Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Kjempebra tiltak og masse hyggelige folk Det var gøy å treffe så mange i samme situasjon som man kan snakke med uten å føle at man tuter dem ørene fulle av graviditetsprat. Gleder meg til neste gang allerede! Lise (grønn genser--skal prøve å få lagt ut et bilde på profilen min snart...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå