Gå til innhold

Da er jeg igang med löpingen!


tiltiderensom

Anbefalte innlegg

Mini närmer seg tre mnd og er i seng ca. åtte hver kveld, så nå har jeg begynt å finne tilbake til gamle formen. Har löpt to ganger denne uka, og det er såååå deilig! Herlig med de lyse vårkveldene og den friske luften. Sluker til meg alt av energi. Skal bli i bra form til sommeren og er altså igang! Er dessuten veldig godt å innta soffan etter en löpetur, dusj og fotskrubb/massasage av kjärsten ;)

 

 

ps. med förste tok det et og et halvt år för jeg begynte å 'finne meg själ' igjen, så er underbart å väre igang nå etter tre mnd :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Imponerende! Jeg er en flittig turgåer, men løping... Kommer vel neppe der noen gang igjen:-)

 

Du er heldig som har en som legger seg tidlig. Min får vi ikke i seng før kl 23-24. Han er lys våken og veldig "puppete". Håper rutinene endrer seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saa bra. Jeg har ogsaa faatt loept et par ganger, og det er kjempedeilig aa komme igang. Kjenner at overskuddet kommer tilbake liksom. Vi er paa ferie hos svigers naa og har tilgang til treningssenter (og barnepass), men jeg gleder meg ogsaa til aa komme skikkelig igang med treningen paa sats naar jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:) Høres kjempe deilig ut. Må nok vente litt her og. Guttungen her er også ganske puppegal på kvelden enda;) Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...