Gå til innhold

Hvordan ser en Emma ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA JEG VET DET ER POPPIS NAVN OG NEI JEG BRYR MEG IKKE!!!!! Særlig siden for noen ti år siden hadde jeg poppis navn selv og hva unngikk jeg: mobbing av navnet mitt!!!

Det jeg lurer på er når jeg sier Emma hvordan ser dere henne for dere? Personlighet og utseende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Emma er Herlig! helt enig med deg! Poppis hva så? har selv et vanlig navn og elsker navnet mitt! en Emma har blå øyne lyse krøller er snill og søt, sjamerende og omtenksom. Er skoleflink og morsom:-)

Skrevet

En Emma kan være både stille og utadvendt, men er en sjarmerende jente uansett. Jeg liker Emma godt!

Liker også godt Ebba og Ella:-)

Skrevet

Emma er blek i huden,har røde krøller og er sjenert...Men ei veldig søt jente.

Skrevet

Emma er litt lubben med glatt, brunt hår med pannelugg.

Skrevet

Det er ingenting spesielt med Emma, bortsett fra at hun er litt lubben. Hun har lyst kommunefarget hår.

Skrevet

Jeg ser for meg Emma i barnebøkene om Emma :-)

Skrevet

jeg har ei jente som heter Emma. Hun har langt mørkt hår, brune øyne og har en personlighet man bare må bli glad i! Hun tåler ikke urettferdighet verken for seg selv eller andre. Hun er omtenksom, flittig og skal gjøre ting på sin måte. Hun er litt som Emma i barnebøkene, bare lengre hår.

Skrevet

Ikke vær så hissig da!! Vil du velge Emma så er da ingen som kan nekte deg! :-)

Jeg ser for meg at Emma har langt lyst hår og blå øyne. Hun er en snill og hyggelig jente, og masse humor. Veldig flink på skolen og senere i arbeidslivet. Kansje har hun en spesiell hobby som hun dyrker og er flink i. Emma er ei jente som er lett og like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...