Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint?

-eller urteassosiasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VELDIG urteassosiasjon. Synes ikke det er ett navn i det hele tatt.

Skrevet

Jeg liker det!! Tror kanskje det er dansk? Kan jeg spørre hvor du har "funnet" eller hørt dette navnet? =)

Skrevet

mener du peppermynte hehe

Skrevet

Hørte det på dansefeber der en jente fra danmark heter nettopp det.

Et veldig flott navn syns jeg da.

Ikke noe værre enn f.eks: vilje, lije, stein, storm, ask, vår, iris, vilja, sol, måne, rose, ravn, jasmin, leon, august, mai, juni, liv, gro, perle, lykke, dag, og sikkert mange fler, det er bare det at de fleste av disse er vi mer vant til.

Skrevet

Jeg så også det på tv i går. Navnet Mynte er vel ikke noe verre enn Timian feks. Synes egentlig det er litt søtt jeg. Enig med anonym over her. Det finnes jo mange navn som betyr noe. Slik som Ask, Bjørn, Storm osv.

Skrevet

Stakkars den som må gå rundt og hete Mynte!!! Tenker at foreldrene vil ha et barn som er så nydelig at det er til å spise opp. Det er kanskje greit for en danser, men ikke like gøy for en advokat for eksempel. Hei, ja mitt navn er Sukkertøyet Nilsen:)

Skrevet

Mynte var ikke så fint... Men liker Myrtel og Myrna :-)

Skrevet

Fint ord, men ikke fint navn. Mynte er peppermynte for meg. Men jeg liker jo peppermyntesjokolade da :-) Men nei, ville ikke brukt det som navn. Myrtel, Myrna og Mynte høres mer ut som som nisser i Blåfjell!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...