Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 jeg er fuckings desperat, fant ut nå att jeg er gravid, er 18+6 i dag i følge ul... men nå kommer dritten, jeg har vært utro og det er 50/50% for hvem som er far, har allerede en datter på 3 år fra tidligere forhold men som samboer er "pappa" for siden ikke biologiske pappan stiller opp!! men han vill nok ikke ha en til som ikke er hans. og jeg vill og skal ta abort! om jeg må gjøre det selv, har ikke råd og lyst på barn!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 En høster slik en sår....... Ta ansvar og konsekvensen!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #3 Skrevet 11. april 2008 Du kan jo ikke ta abort når du er 18+6? Og tenk om han er faren, du kan jo ta dna-test med en gang barnet er født for å være sikker.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Vær så snill å ta kontakt med amathea for veiledning før du gjør noe som helst. Du kan få abort etter uke 18 om du har tungtveiende grunner, men det finnes også alternativer til abort. Du kan bære frem barnet selv om du ikke har råd til, eller lyst til å beholde det. Jeg vet ikke om du er alvorlig når du sier du vil gjøre det selv hvis du må, men det må du for alt i verden ikke finne på. Det er veldig, veldig farlig. Det finnes en løsning for deg, og amathea kan hjelpe deg å finne den. www.amathea.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå