Tamina Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hei! Jeg lurte på om vi blir gravid snart (gutt/jente)? Har prøvd en stund nå... Hvor mange barn får vi tilsammen? Kommer vi tilå flytte (innen utgangen av 2008)? Ser du noe annet spenende..Hadde det vært morro å vite det også. Jeg er født 111173 Ha en fortsatt fin kveld;o)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 hei! ser en gravditet på deg i august med en liten skjønn gutt:) 3 barn får j opp her:o) ser ut som det blir flyyting rett over nyttår i 2009! mvh
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 du ville vite andre ting som kom opp oxo,har spådd så manger her nå er litt sliten å d gjør det vanskelig å fokusere på personer osv utenom spømålene om du skjønner %-() :-) men du kan jo legge inn om d er noe annet du lurer på senere:O) ha en fin kveld! klem
Tamina Skrevet 11. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2008 Hei igjen! Artig at du ser tre barn.. har to fra før! Håper du har rett, med hensyn til graviditet i august:) Lurte på om du kunne se om hva årsaken til at vi flytter er? Hvem av oss vil foreslå flyttingen tror du? Ser du noe angående jobb? Har du energi til å se noe annet hadde det vært morro det også. Jeg 111173 Han 240977 Mange solstråler fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå