Gå til innhold

To jenter!

Annkimor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi!!!!!! Ul. i går viste to friske jentebabyer.Så utrolig deilig å endelig se dem igjen. De har hver sin morkake, så det taler vel for to eggede? Men jordmora sa ikke at det var sikkert.

Eneste skår i gleden er at termin ble flyttet fra 2. til 11 sept. Må gå uke 18 en gang til..... GRRRRRRRRR

Lillegull har omgangssyke, stakar. Oppkast i går, feber og null matlyst i dag. Også så slapp og kosete. ligget med mamma på sofa i hele dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Vi er en liten gruppe her som venter 2 jenter, det virker for meg som det er flest en av hver her om du leser litt eldre innlegg.

Statistisk sett er barna toeggede når de har hver sin morkake - men man kan faktisk aldri være helt sikker, viser nyere forskning..

Skrevet

Nei da er det vel bare å vente i spenning ;-)

Vi ønsket oss minst en jente, siden vi har en gutt fra før, så dette var kjempe gøy. Håper vel nesten på 2 eggede, for da er det vel mindre sjangse for komplikasjoner.

Skrevet

Samme her... kjempefornøyd med kombinasjonen... Har to gutter fra før og ønska meg hvertfall en jente :) To jenter blir bonus det! Og.. toeggede er definitivt å fortrekke - spes i svangerskapet...

Lykke til!

Skrevet

Min termin ble også satt ut.. 5 dager - lite happy for det..

Skrevet

Herlig med to jenter da, når du har gutt fra før. Gratulerer!

I min familie er vi 4 søstre som har fått til sammen 7 barn og alle er gutter! Derfor er det stor stas at vi nå venter jente og gutt. Tenker det blir nok kjoler på den frøkna!

Skrevet

Gratulerer med jentene! Så herlig at alt var bra med dem på UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...