Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 heisann,er det noen som har noen gode eller dårlige erfaringer med Nordica i Danmark de vil dele? Vurderer sterkt å dra dit:) ...og noen mener de er billigere enn Stork?
Chaiemae Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg har erfaring med Nordica. Har vært der to ganger for IVF og skal ned igjen i mai. Liker meg godt der. På inseminasjon er de billigere enn Stork. Noe spes. du lurer på?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 lurer egentli på det meste jeg:) Tenkte å komme i gang i løpet av sommeren,og ville bare høre andres erfaringer,og om dere anbefaler meg å dra dit?! Har hørt at Nordica er billigere og bedre enn stork...pga at det drives av leger. kan du fortelle litt om hvordan man gjør det fra begynnelsen? man tar gyn. undersøkelser,har samtale med klinikken...må man gå på tabletter og sprøyter under prosedyren eller? mener jeg leste at en del har brukt å gjort det. men vet ikke om det var på stork. Ellers setter jeg bare pris på gode råd og svar:) Tusen takk:)
StorkeMammaen Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Hei jeg har vært der en gang og kan absolutt anbefale de. Profesjonelt, trivelig og lun atmosfære, diskret, jeg følte meg så velkommen, faktisk en behagelig gyn-stol (følte ikke at jeg viste alt til hele verden), kjempe hyggelig resepsjonist/sykepleier og lege. Kan anbefale det på det varmeste. -og ja Nordica ER billigere Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Tusen takk:) Kommer til å velge Nordica jeg:) Så spennende:)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Hei Jeg har valgt Stork fordi jeg ønsker en åpen donor slik at et evt barn får mulighet til å møte og se sitt biologiske opphav. Det er etter hva jeg forstår kun Stork som tilbyr åpne donorer. Jeg vet ikke om du har tenkt noe over dette valget....Jeg ville nok også ha valgt Nordica hvis det ikke var for dette. Tror det koster ca 2300 for anonym donor ins hos Nordica, ca 4000 for anonym donor på Stork, og 5800 for åpen.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 ja,hadde tenkt å bruke Stork først...men ei jeg har blitt kjent med her inne ringte til stork for å høre om nedre aldersgrense...hun er 23 og jeg er 24...de virket ikke særlig positiv til at hun var i så ung alder,og anbefalte hun å vente hvis det ikke var med.grunner eller andre årsaker til ønsket. ang. donor tenker jeg ennå på dette...hadde jo faktisk tenkt på å spørre en kompis om hjelp,men det kan fort bli tull når han vet han har et barn osv...men som sagt,er ennå i tenkefasen... men jeg vet helt sikkert at jeg er klar for å få et barn,og det er dette jeg ønsker av hele mitt hjerte. har aldri vært så sikker på noe i mitt liv. takk for svar:) setter pris på det...
Minimamma Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 når det gjelder priser på Storken, så skjønner jeg ikke helt hvor dere har disse prisene fra?? Vi har valgt åpen donor å betalte 2300 pr dose+2700 for inseminasjonen. Er det noen som har betalt mere enn dette???
RTprøver Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Fra prislistene på hjemmesidene til de forskjellige klinikkene Men de er kanskje ikke helt oppdaterte?
Karina68 Skrevet 11. april 2008 #10 Skrevet 11. april 2008 Jeg har også god erfaring med Nordica- ble gravid på 2 forsøk. Etter som jeg forsto er det "vanlig" at man tar en 5 dagers Pergotime kur fra dag 3-7 (milde hormoner)- går til gyn i Norge og får sjekket follikklene med UL ca dag 11, ringer Nordica med målene du får hos gyn- og de gir deg en time og sier når du skal sette en eggløsningssprøyte (36timer før timen). Vil absolutt anbefale dette- så slipper du stress med å måle eggløsning og får bestilt fly etc i god tid (jeg gjorde det selv om jeg hadde ca regelmessig eggløsning). OG- du får hver mnd se om det er noen vits i å dra nedover, og vil være helt sikker på at du drar på rett tid. Pergo kur og eggløsningssprøyte koster vel ca 400kr til sammen om jeg ikke husker feil. Jeg var også 4 ganger på Stork, noe av prisforskjelllen ligger i at på Nordica så er det hele over på 3-5 minutter- det er inn, på "benken", inseminering, på med buksa og hjem:)) men på Stork blir man jo 1 time med musikk osv. Fordelen med Nordica er jo også at om det skulle vise seg at det tar litt tid å bli gravid, så kan de ta andre undersøkelser også. Lykke til!!
SogH Skrevet 11. april 2008 #11 Skrevet 11. april 2008 Angående prisene, så tror jeg folk snakker om totalpris. På Nordica koster det 2300,- (med anonym donor) for alt. Altså både "dosen" og insemineringen.
RTprøver Skrevet 11. april 2008 #12 Skrevet 11. april 2008 Så hos Nordica er det Pergo og eggløsningssprøyte, til og med hvis man er fruktbar i utgangspunktet?
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #14 Skrevet 11. april 2008 Noken som veit om det stemmer det at man må bruke hormontabletter og eggløisningsprøyte på Nordica ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå