Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Del Skrevet 10. april 2008 Er det andre som den siste tiden har merket at de har fått åreknuter i underlivet? Har lest på nettet om det, og forstår at det ikke er så unormalt, men fysj så ekkelt og ubehagelig da? Noen som har tips mot lindring? Jeg har vondt/ er øm der den ligger( på ytre kjønnsleppe på venstre side..) Visste ikke jeg hadde det, før jeg kunne se det i speilet når jeg hadde dusjet, og når jeg kjenner der, så er det kuler og litt "læraktig" over huden. Noen andre som har oppdaget det samme?! Jeg har også en åreknute på venstre legg/bak kne, så lurer på om dette kan være fra samme åre? Håper uansett at den forsvinner når jeg har født? Den på beinet skal jeg operere, for den har plaget meg før jeg ble gravid, men man kan vel ikke operere en åreknute i underlivet.. Bekymrer meg nå for hvor utspilt den vil være innen jeg skal føde (2 mnd til termin) For noen plager vi skal få nå mot slutten.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137422445-%C3%A5reknute-i-underlivet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #2 Del Skrevet 11. april 2008 Hei! Jeg er 31 uker på vei og har hatt store åreknuter i underlivet lenge nå. (Ihvfall sidn uke 20) Dette er mitt 3 .svangerskap og jeg hadde det ikke slik med de 2 andre. Men denne gangen har jeg hatt tyngdefornemmelse og press der nede i store deler av sv.skapet.Og det er nok det som gjør at det oppstår også, økt blodansamling, tregere blodgjennomstrømning og press fra barnet. Oppdaget for litt siden at det var på begge sider på kjønnsleppene nå:-( (3-4 kuler på rad) Jeg har lest at det som regel forsvinner etter fødselen og det håper jeg jo inderlig. Det er vondt/svir når jeg sitter og reiser meg, og når jeg har vært lenge oppreist.. Jeg har lest at det beste rådet er mye hvile.....men det er jo ikke så enkelt bestandig da... Vi får vel bare holde ut med det. Men jeg er veldig enig med deg at det er stygt, ekkelt og ubehagelig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137422445-%C3%A5reknute-i-underlivet/#findComment-137428594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå