Gå til innhold

Jeg blir så irritert på meg selv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..siden jeg ikke klarer å holde meg unna dette idiotiske forumet. Jeg har på en måte begynt å forstå at de som har like lite som meg selv å drive med er så ivrige i tjenesten som de har gitt seg selv at de ikke klarer å se vaksinesaken fra flere sider og virkelig har gjort det til sin livsoppgave å misjonere om vaksineringens forferdeligheter.

Hvis folk trenger saklig info om fordeler og ulemper rundt vaksinering så bør det vel være en enkel sak å gi dem det? I stedet virker det som det er viktigere å fortelle folk som vaksinerer at de er mindre intelligente enn de som velger å ikke vaksinere.

Nå har jeg ikke orket å lese alle innlegg, men i hovedsak er dette inntrykket jeg får her inne. Det er muligens en og annen "vaksineforkjemper" som er like overivrig, men disse ser det ut som finnes i mindretall her inne.

Om jeg ikke stoler et døyt på FHI, så betyr det sletts ikke at jeg stoler på de 3-4 kverulerende erkemotstandere her inne. Jeg har muligheten til å lese all dokumentasjon som de legger frem, men deres latterlige angrep på folk gjør at jeg blir mer opptatt av å riste på hodet og skrive unødvendige svar.

Og mitt barn er ikke vaksinert, men jeg er overhodet ikke interessert i å kjeppjage andre som har valgt å vaksinere. Hvorfor i all verden skulle det engasjere meg? Men jeg stiller gjerne opp med saklig info til de som måtte ønske det, men ikke her inne i dette overopphetede forum hvor enkelte tar det som et personlig angrep om folk sier at de vaksinerer barna sine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv så driver jeg reint lite vaksinepropaganda i det virkelige liv, men jeg holder så langt i fra kjeft når noen spør? Hvorfor skal jeg gjøre det?

Jeg debatterer her inne for å yte min mening og i noen tilfeller få folk til å se litt utenfor veggene sine, noe som jeg skjønner du har gjort,

Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med dette innlegget ditt, men skjønner at du gir opp enkelte her inne hvis jeg forstår deg rett.

Det gjør jeg også uten å skrike så høyt om det, men de er uten nick. Jeg tar meg de rettigheter å slenge med kjeften til de som ikke har respekt for meg og min mening og mine valg!

Jeg åpner også kjeften til de som bare forkaster alle linker her inne med dritt preik, for 90% av de som gjør det har ikke lest de engang.

Etter en god tid her inne forholder jeg meg skeptisk til de som går i motangrep på nick her inne enn å diskutere det som er relevant!

Og jeg er sikker på at 70% av anonyme her inne av de anonyme kommer innom etter å ha søkt på div nick og da uten å tenke debatt hige løs på div nick her inne.

Jeg respekterer de som kommer med ting som faktisk er relevant å debattere, og jeg kan diskutere meg blå på dette med vaksiner, det vil ikke si jeg hater motstanderen, men jeg elsker å diskutere.SÅ igjen vil det si at de som ikke klarer eller tåler den motstanden man kommer med i debatt bør kanskje ta to steg tilbake eller la være å gå over til drittkast når en er tom for ord!

Dette er jo et forum.

Skrevet

HI

Dette en vaksinedebatt, og du velger selv om du vil engasjere deg!

Du velger også selv om du heller vil sette deg anonymt til doms over andre, ved å starte drittkasting mot enkelte brukere, samt diskvalifisere dennes seriøsitet og linker til informasjon pga det du mener er "feil" språkbruk, dårlig argumentasjonsteknikk eller latterliggjøring.

Hvis dette gir deg mer enn selve innholdet i debatten, og muligheten til å gi tvilende "nykommere" saklig info, er det synd. På denne måten hiver du bare bensin på bålet i en debatt du selv mener er overopphetet...

Skrevet

Etter alt jeg har lest om vaksinering, så kjenner jeg et visst behov for å misjonere om vaksineringens forferdeligheter (som du skriver). Det er vel det samme behovet som de personlige kristne kjenner på. Jeg er ikke tilhenger av noen gud, men absolutt tilhenger av å bekjempe vaksinering. Jeg vil jo det samme for alle andres barn, som jeg vil for mitt eget...selvfølgelig, siden jeg er overbevist om at vaksinering ikke er sunt for disse små menneskene. Hvorfor skal jeg ikke få lov til det, uten å bli kritisert av en som ikke tør stå frem med nick engang? Det er som Angelica sier: Dette er et forum og tilfeldigvis diskuterer vi vaksinering.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...