Mini My Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hei, du spådde meg gravid i juni med tvillinger. Men har en mistanke om graviditet nå. Tok en test i går 1 uke før jeg skal ha mens, den var svakt positiv. Kan du se om jeg er gravid nå? eventuell kjønn å om svangerskap å fødsel går bra. født 27.01.84 På forhånd takk
☆lieela Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg har aldri spådd tvillinger på noen her inne, så det kan ikke ha vært meg :/ tror jeg hadde husket det men.
Mini My Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 ok, mente plendt det va deg, men trur kansje det va deg då som spådde mai og gutt kansje. det er en stund siden. men uansett, ser du om jeg er gravid nå?
☆lieela Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Husker ikke hva jeg spår alle her, men husker som regel nick, og har aldri spådd tvillinger (har ikke vært medlem så lenge heller, så har ikke spådd så mye) Får opp et ja på at du er gravid nå iallefall, men ingen tvillinger så vidt jeg kan se.
Mini My Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2008 Tusen takk. Ser du kjønn å om svangerskap å fødsel går bra? Klare du se om neste barn og blir stort? har et barn fra før. den var over 4 kg når den kom til verden å fødselen varte 2 døyn for snart 9 mnd siden
Gulletmitt Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Heisann!er kjempe nervøs om jeg venter tvillinger er 3 mnd gravid og venter jeg en gutt?? stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå