Mayken Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Fikk ringen min i går, klarer å rokke ca 1 min sammenhengende. Blir vel mer etter hvert, men alt nå er jeg helt "skamslått" er skikkelig øm i flesket....hehehe. Hvis dere rokker ca 30 sek og den faller ned, begynner dere på nytt å telle da, eller legger dere sammen rundene og kommer opp i 1-3 min? Hvor lenge rokket dere i starten, og fikk dere noe effekt ut av det? Mener...det er jo forskjell på 1-3 min og 20 min. Hvor lang tid tok det før dere klarte å rokke 20 min uten at det gjør så utrolig vondt? og hvor mange ganger for dag rokker dere? Mange smørsmål dette..hehe Håper dere kan svare på noen av dem. Hilsen ny rokker.
snartmammapåny Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 HAr ikke hatt ringen så lenge da, men svarer for de om;) hehe Er i dag på dag 4. Dag 1 så lekte jeg litt med ringen, rocket mange korte ganger, på kvelden slo jeg til med en sammenhengende 3min for treningen sin del. Dag 2 hadde jeg så vondt i sideflesket at jeg rocket 3 x 30sek. Klarte rett og slett ikke mer. Dag 3 rocket jeg to korte omganger på ettermiddagen (2 x 15 sek), og så tok jeg en 3min på kvelden. Om ringen faller ned så plukker jeg den fort oppigjen og starter på igjen på samme tellingen, legger kanskje til 5 sek for fomling med ringen for å ikke tape treningstid. Prøver å ikke overdrive rockingen nå i begynnelsen, gjør rimelig vondt..
Mayken Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 Takk for svar klua:) Hvilke ring har du?
snartmammapåny Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 er igrun ikke helt sikker... den som var 4 i vekt iallefall...hehe
Mayken Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2008 Samme som meg da tror jeg:) Er utrolig gøy å rokke, bare synd deg gjør så vondt:( Har du blitt litt mer "herdet" etter 4 dager, eller er det like vondt?
snartmammapåny Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 ja er kjempe gøy, må bare begrense meg litt så det ikke blir så vondt. Er fortsatt litt ubehaglig, men jeg har svært høy smerteterskel så er ikke så ille. Dag to var ille da, men ellers så går det igrun bra. Gleder meg til jeg begynner å se resultater.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Jeg har 5Lb ringen og jeg rocker ALT FOR MYE!! Blåmerker er ingenting mot de svarte jeg har fått i dag hehe Jeg er hekta!!! Og klarer ikke la vær selv om det gjør sinnsykt vondt, hehe....men for i dag er det nok altså :-) Men holder vel på 15 min opptil flere ganger om dagen.....ikke bra når jeg bare har hatt den i 6 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå