Gå til innhold

Fødte i uke 26

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg har fått en sønn som i uke 26.. han er nå 28 uker og veier 765 gram og er 32 cm lang.. Jeg er hjemme på perm nå.. fordi jeg har 3 barn hjemme også.. det er tøff tid jeg har foran meg nå,men skal vel komme igjennom det også.. han er sterk gutt,men likevel er jeg bekymra får han.. ikke rart når jeg er mamman hans.. føler lissom at jeg ikke kjenner mitt eget barn,men håper at etter hvert så blir vi kjent:) Har hatt han ute par-3 ganger.. stor kosa meg da.. sier til der som andre som har 2.5 mnd igjen at dere burde bare kose dere nå,slev om dere er MØKKE leie.. dette her som vi går igjennom nå unner jeg INGEN!!!!! Lykke til vidre ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137421836-f%C3%B8dte-i-uke-26/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff..... godt å hør at alt går bra med han..... og til deg er d bare å si hold ut d går så bra..... :)

Du får ha lykke til vidre..... å husk vi tenker på deg og dine.....

Vi må få hør hvordan d går med litj gut'n...... :)

stor klem fra Jeanette m/fam........ :)

Oi...Gratulere litt før tia. Godt å høre det står bra til, og håper tiden framover blir mye bedre for dere. Jeg må si det er slike historier som får meg til å føle meg heldig og ikke lei en plass. Det synest jeg nesten ingen skulle ha grunn til i slike tilfeller som deg og din familie.

Masse lykke til!!

Åj, det tror jeg kan være tøfft ja. Håper dere får all støtte rundt dere dere og familien har behov for! Dere må i allefall legge all "stolthet" til side og ta imot all hjelp som blir tilbudt dere!

Også gratulerer ja!:) Håper lille vennen kommer seg så raskt som mulig så dere slipper å være så alt for lenge på sykehuset!

Annonse

Aller først - Gratulere så masse med prinsen! Måtte han bli en stor og ivrig krabat! Håper dere får mange fine stunder sammen i vår og sommerværet som vi håper kommer!

Kan tenke meg at det må være tøft å få fortidlig - og attpåtil ha flere barn hjemme som vil ha oppmerksomhet!

Håper du har en kilde du kan hente masse mamma-krefter fra!

Igjen - må du og lillegutten bli store og sterke!!

Masse klemmer og lykke ønskninger sendes fra Sørlandet

Gratulerer!Så bra at d går bra med dere :o) jeg blir innlagt på sykehus i dag for å ta et lite inngrep på lillegutten,er ikke noe farlig,men en liten risiko for å starte fødselen...krysser fingrene og håper han ligger tida ut:o) er 30+1 i dag...:o)

Håper alt går bra med dere begge!!!

Var selv innlagt på sykehus fra fredag til lørdag grunnet magesmerter. De var redd for at fødselen skulle starte og at det var blindtarmbetennelse. I tillegg likte de ikke tanken på å operere med siden jeg er i uke 32. Heldigvis avtok smertene endel og jeg kunne reise hjem i går. Merker ennå at jeg har litt vondt. Må bare sitte eller ligge i ro sier de. Det er ikke alltid like enkelt - men prøver i allfall etter beste mulig evne. Heldigvis har været vært helt strålende - så jeg har vært mange timer på veranda med bok i dag. Men begynte å henge opp vask på stativer - og det var visst ikke helt lurt. Sitter nå igjen i sofa og merker at smertene er der ennå (bare heldigvis svakere enn tidligere).

Vil aller helst ikke ha noe beibis her ennå! Vil vente tålmodig i 9 uker til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...