Gå til innhold

bekkenløsninga tilbake før jeg hadde testet positivt. dette lover bra ja.

Anbefalte innlegg

var ute på en aldri så liten sykkeltur i går, men måtte snu, fordi det bare ble vondt, tok en test senere på kvelden, joda en en svak svak liten strek der. så nå er jeg i aktiv sykemelding ennå testen ikke slo ut hos legen.

jeg gir meg over dette skal bli trivelig.

Fortsetter under...

Hei. Jeg har tenkt å gi deg litt håp. :-) Jeg fikk symptomer noen ganske få dager etter positiv test, og kjente raskt at dette kom til å bli tungt. Tok ut 100% sykemelding med en gang, heldigvis har jeg full støtte hos lege.

Nå er jeg 6 mnd på vei, og tro det eller ei, men det går overraskende veldig bra. MEN jeg har tatt hensyn absolutt hele tiden, tar ingen sjanser og tar livet ganske så med ro. Går turer, men korte turer, jeg trener, men avslutter før det blir vondt og jeg hviler mye. MYE! Mannen min må naturlig nok trå til med flere ting nå enn før, men alt i alt synes vi det går greit.Jeg har blitt flink til å tåle rot og rusk på golvet, og har overhodet ikke panikk om sofaen burde vært støvsugd for to dager siden.

Det jeg prøver å si er at hvis du tar dette på alvor med en gang, så trenger ikke alt å gå så ille som du kanskje tror nå. Med tilrettelegging og trening (hos fysioterapaut. Begynn med en gang!!) kan du få et ganske ok svangerskap selv om symptomene starter tidlig. Men ta grep før det går for langt. Det er så vanskelig å hente seg inn etter at smertene har satt seg skikkelig.

lykke til!

takk for svar.

tross at jeg har fått aktiv sykemelding må jeg jobbe 100% stilling. dvs gå min vanlige turnus med 8,5 timers arbeidsdag. og det er bare stå og gå arbeid, men nå kan jeg konsentrere meg om finarbeidet som medisinutdeling og slikt. slipper jo dusjing og stell av pasienter. men føler ikke jeg får lov å ta så mye hensyn som jeg ønsker, og føler jeg burde.

blir kansje bedre når testen hos legen slår ut, at han får se det selv.

har også byttet lege, da min gamle er flyttet, så han vet jo faktisk ikke hvor dårlig jeg faktisk var sist. trur jeg må ta en diskusjon her på bekkenet mitt sin vegne. har ikke lyst å ende opp så ille allerede nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...