Gjest Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Husker ikke alle, men det er flere ganger jeg har humret litt over kule og oppfinnsomme nick. "Deilig er Jorunn!" og "ConsuelaBananaHammock" er to av de jeg kan huske, men det er flere morsomme og gode nick her inne:)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 sug lut. Litt kjedelig å nevne, siden hun blir nevnt i ALLE slike tråder. Men nicket er helt i min gate;-)
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Sikker på at dere nevner deres eget som det morsomste hehe
Cat.68 Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Det er da noen som har merket seg ut igjennom tia mi. Mange av de har jeg desverre ikke sett på lenge men; *knusmegharenurtsomvokserihodet* *Eat sardines and die* *Halfway up the Hindu kush* * lillejonas satte fyr på seg* +++++++ flere jeg ikke kommer på akkurat i farta.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 "Flettemette og den lange melkeveien " og "Småsporvinj gjeng på trynet" ( eller noe sånt). Har ikke sett noen av dem på lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå