Gå til innhold

kjære dere tvilling mammaer...

maria isabell

Anbefalte innlegg

Skrevet

en vennine og eg var på handletur med jentene våre i dag...da traff vi en mamma og to stolte bestemødre med noen nyyyyyydelige små babyer...de låg så rolig å sov i vogna si:) vart helt rørt...dere er ufattelig heldige:) det er noe spesiellt med tvillinger,dobbel glede:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi er heldige og det er klart det er spesielt! Jeg gleder meg iallefall vanvittig til mine to kommer og kan vises bort til verden!

Men det er viktig å huske på at vi får dobbelt opp av alt. Mange har et slitsomt svangerskap fordi de får dobbelt av alle symptomer og plager. Det er fryktelig tungt på slutten med to i magen og når de kommer, blir det jo faktisk også dobbel jobb. Det var nok ikke uten grunn den mammaen hadde med seg besteforeldre på handletur......

Skrevet

har lest en del her inne da eg "fryktet" tvillinger selv... og forstår at dere ikke alltid har det like lett:) har 1 og 1 halvt svangerskap bak meg..hypermessig kvalme,gjekk ned 10 kg på 2 mnd..fekk bekkenløsning slik at etter fødselen klarte eg ikke gå i lang tid....vanvittig tøfft svangerskap og dette var bare med EN..tørr liksom ikke helt tenke tanken på to:)

datteren min hadde kolikk og eg var alene med hun i begynnelsen,pluss klarte ikke gå...dette var tøfft...tenker viss en ganger at dette med 2 så har vi det vel? og da blir eg svimmel:) sytnes dere er tøffe og vanvittig heldige:) har egentlig alltid ønsket meg tvillinger helt siden eg var lita, ønsket meg tvillingsøster og seinere ønsket eg at mine barn skulle oppleve den gleden:) men etter å ha lest litt om virkeligheten her inne,har eg blitt skremt:) må si dere er flinke og heldige mammaer:) lykke til med gullene deres:)

Skrevet

Jeg føler meg heldig som har fått tvillinger.

Når jeg hører om noen som er gravid med tvillinger så gratulerer jeg dem og sier de er HELDIGE.

Skrevet

du er veldig,veldig heldig:) hver gang eg ser en baby blir eg helt rørt:) når en ser to babyer på en gang er det helt fantastisk:) men syntes dere er flinke også, forstår jo at det er tøfft:)

syntes det er så koselig å lese her inne:) det pleier å være så godt miljø,(minus et par småkrangler i det siste) dere støtter hverandre og er snille mot hverandre og så er det fantastisk å lese om når gullene kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...