Gå til innhold

Flere prøvere som er midt i studiene? :)

Prinsen & spiren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente på 20, snart 21. Har sambo som er 21, og vi har vært sammen i snart 4 år :) Vi har begge lyst på en liten en, og har begynt prøvinga :D Tidspunktet er vel ikke det beste, men blir det noen gang det? Sambo har fast jobb med fagbrev, jeg er snart ferdig med 1 året på høyskole! Blir jeg gravid nå, så får jeg baby mellom 1 og 2 semester neste år. Ikke den beste tida, men man vet aldri hvor lang tid det tar før vi blir gravide. Kanskje det ikke klaffer på 6 mnd. Så, vi har begynt nå - og ALT løser seg! Det er jeg sikker på.

Får jeg baby i Januar, så kommer jeg til å være hjemme en stund, og pappaen tar over til Mai. Da har jeg ferie.. Så, da blir jeg ferdig med 2 året uansett=)

Nok babbel fra meg -

andre som er i samme situasjon? :-)

Eller har vært? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du !

Jeg er går første året på bachelor på førskolelærer. Vi prøver, men er jo ingen garanti for når vi blir gravide, men jeg blir å ta permisjon uansett når dette skjer:) Sambo er student, men går siste semester da om vi får i januar..å da er det mye viktig skole han ikke kan gå glipp av, så jeg blir den som skal være hjemme i storpart, har vi tenkt.

Prøvd lenge?:)

Skrevet

Vi har prøvd siden november, ble gravid i feb - men mistet i feb også!

Men syklusen etter SA er skikkelig forandret.. Har ikke fått igjen mensne siden, og ikke er jeg gravid eller :/

Skrevet

uff, så trist. Det er nok dessverre slikt som skjer...ikke det at det gjør at det blir noe mindre trist. Lykke til videre:)

Skrevet

Ja, var kjett.. men, det er tydeligvis ikke uvanlig så :(

Får håpe den sitter neste gang=)

Takk for det,

du også=)

Skrevet

Har dere prøvd lenge forresten?

• 1 måned senere...
Skrevet

hei!

eg og min sambo prøver også å lage en liten 09 baby! Eg går mitt 2 år på førskolelærer. Prøver å finne utav hva som er best, å ta permisjon det siste semesteret, eller å få etter endt for så å finne et studie å melde seg opp i slik at eg får fødselsstipend..Er så mye å sette seg inn i..burde lese til eksamen, men klarer ikkje å holde meg unna disse sidene! :D

Skrevet

Hei hei... Jeg er ogå student=) Jeg er på andre året i spesial pedagogikk på blindern=) Har samboer på 32år og hund på 8 hehe... Vi har vært sammen i 2.5år og har vært prøvere siden januar...

Håper det har klaffet denne mnd (som alle andre) hehe... Og jeg tar det som det kommer ang studiene.. kanskje er jeg heldig med rolig barn og kan gjøre meg ferdig med siste året med en liten en på armen.. Pedagogikk fagene på blindern oppfordrer faktisk til og få barn i studiene og runde og snille...=) så jeg regner med at alt ordner seg på et vis...

jupp det var litt om meg

Skrevet

hei monica!

vi har ikkje prøvd skikkelig endå, men tenkte å begynne å prøve snart slik at d kanskje kommer en liten en neste sommer =) eg har litt uregelmessig mens, så skal til legen..e så redd for at d e noe alvorlig galt me meg:/ håpe eg får noe piller som hjelper for eggløsningen.. slutta på pillen i fjor sommer.

hadde vert kjekt å bli bedre kjent med deg og andre prøvere!

Skrevet

Hei hei... Ja det kan jo kanskje være greit og sjekke det ut... Kanskje en kur med pergo gjør susen... sikkert ikke noe alvorlig... Først og fremst kunne u jo sjekket om du fant eggløsningen.. At dere bare har vært uheldige med timingen..

Ja det er morro og bli kjent med andre prøvere, spess studenter på sin egen alder=) hehe... Jeg sitter me hjemme eksamen denne uken og har stooore konsentrasjonsvansker med ikm på tor/fre.. hehe

Hvor er det du studerer?

Skrevet

hei igjen =)

ja gler med til å komme til legen og finne ut av d..

eg studerer i bergen. har faktisk hjemmeeksamen no eg og! ferdig på torsdag, så da e d sommerferie =) må prøve å begrense tida mi her inne, må ikkje la d gå utover eksamen. men e jo så mye interessant å lese=)

så spennende for dere da, forstår at d er vanskelig å konsentrere seg ja! eg går rundt og tror eg e gravid heile tia eg...mine menssymptomer e ganske like graviditetssymptomene, tester meg ofte..hehe..e litt psykisk og d der, får de symptomene eg vil ha liksom :P

du får no ha lykke te med eksamen og prøvinga!

Skrevet

ja det er mye psykisk... 1pp tok jeg helt av... men har klart og roe ned litt helt frem til denne mnd... For nå ønsker jeg så inmari, men kanskje desto større grunn til og ikke helt stole på alt jeg føler... vet ikke jeg... tar en test i morgen tidlig, er den neg eller svak pos blir det en til på fre tenker jeg... eller tor... hehe

har eksamen til fredag jeg, så en til mandag også er jeg ferdig jeg også... skal blir DIGG... selv om det blir myyyyye jobbing i ferien..

lykke til veidere da=)

Skrevet

ja e ikkje lett å vente med å teste! prøve å bli spådd eg, men e jo så enormt mange som spør! visste ikkje at d va ei side for d her, før i går..så vente spent på svar :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...