Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hei! Har akkurat begynt å se på hvilken vogn vi skal ha. Denne ser ut til å oppfylle alle mine krav, bortsett fra kanskje at bagen er litt liten. http://www.bebecar.co.uk/products/ pushchairs/stylo_at/index.htm
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Hvilken vogn er det? Jeg får ikke frem noe på den adressen du har over.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 hmm.. merkelig.. skal prøve å legge ut linken på nytt http://www.bebecar.co.uk/products/pushchairs/stylo_at/index.htm Hvis ikke det virker - gå til www.bebecar.co.uk/products/pushchairs og velg Stylo AT.. Tror kanskje det blir denne vognen på meg
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 jøss, virker jo genial!!!!!!!!!!=) hvor mye må man gi for kun sportsdelen mon tro? lyst å ta regnestykket for meg?=) hehe, er for trøtt til å orke nå
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #5 Skrevet 11. april 2008 Syntes vogna så knallfin ut og prøvde å søke opp litt info om den. Gikk inn på Barnevognguiden.no, og den er ganske tung da. 17 kg med bag og 16 kg som sportsvogn... Ser ut til at den perfekte vogn ikke finnes... Dessverre...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Heisann. Sportsdelen vil jeg tro kommer på rundt 4300.. så ikke verdens billigste vogn. Og som hun over sier, den blir litt tung.. Men har lenge sett etter en god firhjuling med fire like store hjul og mulighet for å styre litt uten å måtte løfte vognen (bekkenløsning her i gården). Og så er det lufthjul, et annet "must" for meg..
Anonym bruker Skrevet 12. april 2008 #7 Skrevet 12. april 2008 Et lite tips bare: Simo har (hadde i værtfall) en slik type vogn. Venninna mi hadde en duo-vogn fra simo med styring på alle hjulene. Mulig det er 4-5 år siden...men de fins sikker enda. Kanskje den er litt lettere!?
Hønemamma;o) Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Hei, blei det denne vogna på deg? Hvor kjøpte du den? Selges den i Norge? Fann den på barnevognguiden.no, men det sto veldig lite om den der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå