Gå til innhold

Juhuuuu...hvordan står det til?

Cocco*med 2 små spirer*

Anbefalte innlegg

Må jo holde litt liv her på forumet vårt ;o)

Hvordan går det med dere jenter. Hva synes dere om endelig å være gravide?

I morgen har jeg 24 fullgåtte uker, og det gleder meg stort! Babyen i magen har blitt merkbart sterke den siste uka, da jeg kjenner beveglsene bedre og berdre for hver dag som går.

Jeg synes det hele er litt uvirkelig, jeg hadde aldri trodd at vi skulle få gullegget på 1 forsøk, og ihvertfall ikke at det vanlige ivf befruktede egget skulle bli vinneren. Vi fikk nemlig halvparten befruktet ved hjelp av icsi og resten prøvde de vanlig ivf på. Hva ennet enn et mirakel kan man kalle det...

Formen min er SLITEN. Det ene ordet beskriver min graviditet. Men jeg synes det er helt greit, heller sliten er kvalm som jeg var i begynnelsen.

Skal til kontroll hos legen på mandag, og regner med å forsette med 20 % sykemdling. Jeg går annenhver gang til lege og JM, og synes det har vært greit.

Vi har vært til oridnær UL, men har vlagt å ikke vite kjønnet. Alt sto bra til med den lille. Og nå gleder vi oss til 3D ultralyd om en månedstid. Så har vi UL m/vekst kontroll om ca. 2 mnd. Så vi føler oss sikre på at vi får fulgt nøye med hvordan det står til inne i magen...

Venter spent på en oppdatering fra dere andre :o)

Fortsetter under...

Det må være gøy å kjenne at babyen bare blir sterkere og sterker inni deg. Gleder meg til jeg kommer så langt!

Med oss står det bare bra til. Akkurat nå sitter mannen min å leser i svangerskapsboka som vi fikk hos gyn idag. Alt ble med ett mer virkelig for han nå, etter at han var med å såg (og hørte) et bankende hjerte på UL idag.

9+4 idag så vi har fortsatt en lang vei å gå, men jeg kjenner at jeg slapper mer av nå, etter å ha fått bekreftet at det er liv der inne :)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Jeg er nå 30+2 og magen har blitt DIGER!!!!

Har hatt mye plager gjennom svangerskapet og har fortsatt en del plager, men det er så absolutt verdet det!

Vi har hittil hatt 7 UL og har flere i vente. Første blir 3D på mandag og så blir det ny vekstkontroll igjen den 22....

Regner med at det sikkert blir flere vekstkontroller her i gården. Jeg går jo på medisiner som gjør at jeg får alle disse kontrollene....

Jeg har vært sykmeldt hele svangerskapet pga at jobben ikke klarte å ordne med andre arbeidsoppgaver til meg. Dermed har nok tiden gått litt ekstra sent her i gården, men så lenge veslejenta i magen min har det bra så spiller det ingen rolle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...