Gå til innhold

Laila..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betyr "Natt" "elsket" og "mørke" fine betyndinger. Min mormor het det og jeg lurer litt på og kalle mitt tulle det.. eller?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, betydningen er fin, men jeg for min del har dessverre harry-vibber til det navnet. Tenker Cowboy-Laila.

Men jeg trenger sikkert bare å møte en småjente med navnet Laila, så endrer alt seg;-)

Skrevet

Vet om ei lita jente som heter det, men ville ikke valgt det selv, syns harryfaktoren er for høy... Men kos med oppkalling også da... Mormoren din hadde ikke tilfeldigvis et navn til? :)

Skrevet

Veldig høy harryfaktor ja... Cowboy-Laila har gjort litt skade der. Men hva med Lila eller Leila? Det ligner jo, men blir likevel noe helt annet synes jeg :-)

Skrevet

Jeg syns det er fint jeg! Tror harry-faktoren fort blir borte når lille søte jenta heter det :)

Jordmoren min het Laila forrige gang jeg fikk barn. Hun var under 30 år, veldig vakker, liten og søt og god. Da syns jeg navnet ble helt utrolig kult! Og dama ble liksom kulere enn om hun hadde hett Jeanette...hvis du skjønner hva jeg mener.

Alt forandrer seg. Laila får sin renessanse. Hvis du tør å være først ute er du lur ;)

Skrevet

Jeg har aldri hørt om cowboy Laila. Er det virkelig Harry? det ante ikke jeg Monica er vel Harry ikke Laila.. synes ikke det ligger i harry faktoren jeg.. men den er nok bare fodi jeg bare kjener flotte damer med navnet:) Mormoren min het Olene til mellomnavn men bytta til Online da hun var 20:) både Oline og Olene er på lista;)

HI

Skrevet

Da hadde jeg tatt Oline framfor Laila :) Min oldemor het Oline, fint navn!

Og jo Laila er vel så harry som Monica desverre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...