_mamma&bryggejenta_ Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Datteren vår har snart fødselsdag og vi har lyst til at hun skal få en cd-spiller. Og den må jo være ROSA, skal den passe inn på rommet hennes;o) Har vært hos de store kjedene både innen leker og elektronikk. Lett på nettet som en gal.. Men finner ikke det jeg leter etter Helst skulle det vært et rosa mini-anlegg, men andre forslag tas i mot med takk. Noen som kan hjelpe?!? Da ville jeg bli så glad!
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 De har hatt på europris for en stund siden,men vet ikke om de har de lengre. Kjøpte sånn til den eldste datteren vår(knall rosa:o)) men det er bærbar cd spiller da. Lykke til på jakten og gratulerer på forskudd til datteren din.
* 5 om dagen * Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Europris hadde rett før jul, da hadde de rosa,og lys lilla, vi kjøpte lilla... det er radio/cd i ett, og veldig god lyd. hun er snart 7 år, og klarer å håndtere den selv. kosta ca 3-400 tror jeg....
Gjest Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Det slutter faktisk aldri å overraske meg hva Europris faktisk har:) Rosa cd spiller har jeg lett etter maaaaange ganger. Har jo tross alt 3 jenter i huset:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå