Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hei. Jeg lurer bare på om noen kan se når jeg kommer til å føde? (Ca. dato?) Og hvordan fødselen vil forløpe? (hvor mange timer, hvordan begynner den?) Vil jeg få noen komplikasjoner under eller før fødselen? SF? KS? Hadde forhøyet blodtrykk i dag og er litt bekymret for SF. Tusen takk for raskt svar.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 ops glemte å gå litt info.. jeg er født 05.05.85 termin 16.05.08
JenJak Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 dytter igjen, i håp om at noen snille sjeler som kan dette svarer....
Krin Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 Hei! For meg virker det ikke som om du føder nå snart iallefall jeg fikk opp datoen 14 mai og det virker som om blodtrykket går litt ned i dagene som kommer. Får du god oppfølging? jeg føler de følger deg opp veldig bra og ser ikke noen flere komplikasjoner frammover. Jeg ser vaginal fødsel og den ser ut til å vare i +/- 5 timer. Lykke til..... Ps hadde vært fin med tilbakemelding=)))) Klem fra
JenJak Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 Tusen takk for svar! Så bra at det ser ut til at blodtrykket går ned. Jeg får vanlig oppfølging nå på slutten, så ikke noe spesielt der. har sinnsykt mange plager, og skal inn til vurdering av igangsettelse av fødselen den 02 mai. Håper virkelig ikke du har rett i at fødselen blir den 14 mai da. Hehe... Tusen takk for svar uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå