Gå til innhold

Cato? Pent eller...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir oppkalling isåfall. Ikke helt sikker på hva jeg syns om navnet. Er det en smule harry?? Ville dere skrevet det med c eller k?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cato var jo han dere onde i Mio min Mio tror jeg:\ synes det er veldig harry og lite pent.. desverre:(

Skrevet

Tenker også på den onde ridder Cato da... Men har også en arb. kollega som heter Cato + kjenner en som heter Lars Cato. Tenker ikke at navnet er harry, men ville ikke valgt det selv.

Skrevet

Hehe- tenker også onde ridder Cato. Er ikke så glad i navnet, men ville definitivt ha skrevet det med C!

Skrevet

Syns det er litt belastet på en måte, vet ikke helt. Ville skrevet med C. Personlig ville jeg nok vridd det til et annet navn, men syns for all del oppkalling er koselig :)

Skrevet

kjempe fint:) med c. nyyyyyyyyyyyyydelig navn:=)

Skrevet

Cato er blodharry, sorry å si det men det er min mening. Forventes det oppkalling eller er det dere som ønsker det selv?

Skrevet

hvis du liker navnet skal du ikke bry deg hva andre sier, cato er et kjempe fint navn:)

godt at noen tar opp litt skjeldne navn.

lykke til:)

Skrevet

Jeg synes Cato er grusomt, rett og slett. På lik linje med Hugo...

Skrevet

det var et tøft navn, go for it!!!

Skrevet

Cato er jo knalltøft!! Kjenner en Kato. Høy, mørk, grei, og artig kar, som desuten er vanvittig kjekk! ;-) Gå for det!

Skrevet

Minner også meg om den onde ridder Cato i Mio min Mio :-P

Skrevet

kjenner også 2 cato,med c

fint navn syns jeg:)

vurderer det faktisk selv hvis jeg får gutt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...