Gå til innhold

Da er sydenturen bestilt

Anbefalte innlegg

Gleder meg, gleder meg, gleder meg!!!

Krysser fingrene for at det blir bra vær! Drar 3. mai til Mallorca. Fikk leilighet på ett blue star hotell. Det blir kult. Vesla går rundt med bildet av hotellet og bassenget i dukkevogna si, peker på det og sier bade. Tror det blir stas

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137418838-da-er-sydenturen-bestilt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke vært på hytta enda vi da, hehe. Vi må gå eller kjøre båt til hytta, så det er egentlig ett litt større prosjekt. Men det blir nok en tur til sommeren, vi pleier å feire mamma og pappas bursdager der i juni. Men i fjor ble tuppa syk så da var vi hjemme hos dem i stedet.

Pleier å dra på hotell i stedet vi da, har veldig gode rabatter i og med at jeg jobber på hotell selv så det er godt å ta en liten helgetur eller en natt borte innimellom å slappe av alle tre sammen

Ja, da skjønner jeg at det ikke frister like mye å dra på hytta!

Venter på at mamma og pappas hytte skal bli ferdig (den vi reiser til nå er svigers sin), da kommer vi en tur opp til deg! ;) Kan nesten se trollet i hunderfossen fra hytta.

Så deilig.

Vi reiser til spania 21 mai Det blir også deilig.

Vi har vært i Spania 4 ganger siden O ble født og i tillegg vært masse på hyttene. Reist på hotell har vi gjort mange ganger også.

O er egentlig ganske bereist.

Kjørte til Spania når han var 9 mndr

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...