Gå til innhold

Pølse på pizza. Hva passer å ha på sammen den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe godt i det hele tatt egentlig? hva slags pizzasaus egner seg?

Fortsetter under...

Skrevet

jeg personlig syns ikke pølse har seg på pizza. Kun pepperoni da.. men spekeskinke er veldig godt på pizza..

Skrevet

Lag pizzasausen selv!

1 boks grovhakkede tomater

en dæsj tomatpure

oregano og salt

Ha på løk, og ananas.

Skrevet

Hva slags pølse?

Jeg liker pepperoni og skinke sammen. Vanlig wienerpølse ser jeg ikke helt for meg.. :)

Skrevet

Hvis jeg bruker færdig pizzafyll fra toro (type tomat og løk) synes jeg faktisk det er best med pølse på!!!

Skrevet

Pølsepizza er jo kjempe godt!!!

Bruker pizzafyll-pose fra Toro, den med tomat og løk, koker den opp (bare pulver og vann) med litt mindre vann enn det står på pakken. Har saus på pizzabunnen, legger pølser og store tomatskiver oppå, gjerne litt stekt løk, også ost. Ungene elsker det, og jeg spiser meg ganske god og mett på det jeg også ;)

Annonse

Skrevet

vi pleier å ha røkte kylling pølser og fersk sopp.

Vi bruker idun pizza saus, men mozarella ost oppå. Så pølser og sopp oppå der :) Nammis :)

Skrevet

Bruk dolemio pastasaus, tilsett llitt rømme og tomatpure.

Pølser, finhakket løk og sjampenjong er digg.

Skrevet

Pølse på pizza er ikke godt.

Skrevet

Da skal jeg prøve:o)

Synes ikke det høres helt topp ut selv (røkt kjøttpølse var det jeg tenkte på) Men gutten min elsker pølser, men ikke kjøttdeig så da kan vi jo ha halve av hver :o)

Skrevet

Jeg lager noen ganger pizza med kalkunpølse da har jeg gjerne løk og tynne sjampinjnong skiver på. lager saus av 2 ss tomatpuree som jeg "steker" litt i litt oliven olje, så heller jeg på en boks med hakkede tomater og krydrer med litt av hvert. salt, pepper, tabasco, spisskummin, div tørkede eller ferske urter som oregano, timian osv godt med mye urter

Skrevet

Røkte kjøttpølser, fersk sopp, tomatpurre i bunn, løk og paprika og ost:o) Nam Nam:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...