tojus Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Noen som har noen gode råd mot migrene nå når man ikke bør ta migrenemedisin? Den verste kvalmen har endelig lagt seg, får i meg mat uten at den kommer opp igjen. Men jeg plages av migrene som jo gjør at jeg blir kvalm og igjen spyr....
Nå kommer nr. tre Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Uff, jeg forstår deg godt ! Har migrene selv, og det er ikke noe kjekt, og i hvertfall ikke når man ikke kan ta sine vanlige medisiner. Forrige gang jeg var i London kjøpte jeg noen kalde omslag som jeg enten kunne ha i panna eller bak i nakken. Så liksom ut som en kompress på en måte med kjølende gele inne. Veldig godt å ha på panna. Vet ikke om dette finnes i Norge, men prøv på apoteket. Det er ett råd i hvertfall ! Kjøpte også noen tabeletter som er mot migrene, men man slipper resept. God bedring !!!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Hei! Har lest at kiropraktor skal hjelpe mot migrene. God bedring til deg.
lana<3 Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Peppermynteolje i pannen, nakke og ryggmassasje hos massør, kiropraktor behandling, akupunktur og homøpatmedisin.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå