Gå til innhold

Hjelp jenter!

Cybele

Anbefalte innlegg

Kjære jenter, håper dere kan hjelpe meg. Lillesøsteren min på 17 er gravid, og jeg har selv igne nerfaring med graviditet. Jeg er den eneste hun har betrodd seg til foreløpig. Hun er veldig sikker på å ville bære frem barnet, derfor vil hun ikke si noe til foreldre og helsevesen før abortmulighetene ikke er der lengre, hun regner med at våre akademikerforeldre vil presse henne litt til å ta bort barnet. Jeg sitter alene med ansvaret for lille jenta mi, og barnet i magen foreløpig. Jeg trenger råd og tips! Hun er en eller to måneder på vei, har ikke vært hos legen, og jeg vil ikke presse henne, bare støtte. Vi bor ikke i samme by. Hva må hun spise, ikke spise? Må hun ta tilskudd? Er det ok med kaffe? :) På forhånd tusen takk. Vi gleder oss til magen som kommer:)

Dette er et lånt nick,jeg har ikke konto her inne selv:)

Fortsetter under...

Hvis hun ikke har startet allerede burde hun starte med Folat så fort som mulig. Når det gjelder kaffe skal man helst ikke drikke mer en èn kopp for dag.

Mat kan man gå inn på mattilsynets sider å lese om. Det er mange ting man bør holde seg unna, men det må hun nesten vurdere selv.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...